شناسهٔ خبر: 67160845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

با شعار تابستانتو بساز؛

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل تابستان کانون از ۲ تیر آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ۲ تا ۸ تیر انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بازه زمانی ۹ تیر تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۳برگزار می‌شود.

برهمین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... از جمله کارگاه‌های فصل تابستان است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از ۲ تیر تا ۸ تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی  https://kpf.ir/ مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های مجازی نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/  مراجعه و به عضویت یکی از مراکز کانون در آیند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اگرچه در حال حاضر با ۱۰۳۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی باسابقه خود در سراسر کشور فعال است اما امکان حضور در کارگاه‌های مجازی را نیز برای علاقه‌مندان و مخاطبانی فراهم می‌کند که احتمالا به دلایل جغرافیایی به مراکز کانون دسترسی ندارند یا به‌لحاظ برنامه‌ریزی زمانی مایلند از دوره‌های مجازی استفاده کنند.

نظر شما