شناسهٔ خبر: 67160084 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همایش تامین مالی سرمایه گذاری ، در کرمان برگزار می‌شود

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: در همایش کرمان آیدکس راهکار‌هایی برای توسعه سرمایه گذاری معرفی شده و یا در آینده نزدیک ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی و صنایع معدنی استان کرمان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در تالار رودکی کرمان برگزار شد، گفت: در همایش سرمایه گذاری کرمان آیدکس فرصت‌های متعدد سرمایه گذاری معرفی شد و در ۲۲ پنل نیز فرصت هابررسی شد و راهکار‌هایی برای توسعه سرمایه گذاری معرفی شده و یا در آینده نزدیک ارائه می‌شود. 


وی بیان کرد: ازمواردی که در همایش کرمان آیدکس مطرح شد تامین مالی پروژه‌ها بدون تکیه به منابع بانک بود که شخص استاندار نیز بار‌ها بر آن تاکید کردند که اگر بتوانیم منابع مالی بانکی را قطع و منابع دیگری جایگزین کنیم، پیشرفت کردیم. 

رییس اتاق کرمان گفت: بحت بیمه پتانسل بزرگی است که می‌تواند مانع فرار سرمایه‌ها از استان شود.

طبیب زاده افزود: بیمه ازجمله مسائلی است که در ساماندهی سرمایه گذاری نقش دارد منابع فراوانی دراستان وجود دارد که باید به آن پرداخته شود. 


وی گفت: اولین همایش بعد از کرمان ایدکس را در تابستان درخصوص تامین مالی پروژه‌ها خواهیم داشت و دانش بنیان‌ها را نیز در نظر داریم. 


وی بیان کرد: اگر ظرفیت‌های بیمه تجاری را در نظر داشته باشیم می‌توان سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه‌ها را از این به بعد از مسائل مهم شورای گفتگو در نظرگرفت.


وی از کسب رتبه اول شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کرمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خراسان رضوی و مرکزی رتبه‌های دوم و سوم کشور را کسب کردند.

نظر شما