شناسهٔ خبر: 67142981 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعیین تکلیف ۸ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان

معاون امور صنایع اداره کل صمت جنوب کرمان از تعیین تکلیف ۸ طرح در سومین کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین سعیدی معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در سومین کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تخصصی رفع موانع تولید جنوب کرمان ۸ طرح مطرح و تعییین تکلیف شد، گفت: در این کمیته تخصصی مشکل تامین سوخت یک طرح تولید زغال مطرح و مقرر شد تا اصلاح دستورالعمل تامین سوخت به مدت ۲ ماه سوخت این واحد تامین شود.

وی افزود: یک طرح نیز که با مشکل خلع ید زمین روبرو بود؛ با طرح در سومین کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان و موافقت کمیته تخصصی موظف شد طی فرصت ۶ ماهه طرح را اجرا نماید.

سعیدی با بیان اینکه ۶ طرح نیز در حوزه فعالیت سازمان جهاد کشاورزی برای تامین زمین در خارج از شهرک‌های صنعتی در این کمیته مطرح شده است، تصریح کرد: طبق قانون و دستورالعمل‌های شرکت شهرک‌های صنعتی این ۶ طرح باید صرفاً در شهرک‌های صنعتی اجرا شوند.

وی فعالیت کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان را تسریع بخش روند کاری سرمایه گذاران خواند و افزود: طرح‌ها پس از بررسی و تعیین تکلیف در این کمیته‌ها در صورت لزوم و نیاز به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان برده و در کارگروه که با ریاست استاندار برگزار می‌شود، مجددا مطرح و برای رفع مشکل اقدام می‌شود.

نظر شما