شناسهٔ خبر: 67160029 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

برخی رسانه‌ها از توافق رسمی باشگاه پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ برای قبول هدایت این تیم خبر داده‌اند اما حقیقا اینجاست که همه چیز برای انعقاد این قرارداد آماده است به جز توافق نهایی بر سر مبلغ دستمزد!

درخواست عجیب اسکوچیچ از پرسپولیس مانع توافق شد!

درخواست عجیب اسکوچیچ از پرسپولیس مانع توافق شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ منابع خبری اعلام کردند که مرد کروات برای بازگشت به ایران و سربیگری پرسپولیس درخواستی نزدیک به یک میلیون دلار داشته ولی رقم مدنظر باشگاه پرسپولیس نصف مبلغ پیشنهادی اسکوچیچ است.
به نقل از فرهیختگان رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسولیس همین حالا حاضر است قرارداد مرد کروات را امضا کند اما نه با عدد یک میلیون دلار چون آنها موظف به رعایت سقف بودجه قراردادی در باشگاه هم هستند و امسال افشای هرگونه تخلف با محرومیت سنگین از سوی ارکان قضایی مواجه خواهد شد و بخشیده هم نمی‌شود.
پس اسکوچیچ وقتی سرمربی پرسپولیس خواهد شد که قبول کند قرارداد حدود ۵۰۰ هزار دلاری با درویش امضا کند. در غیر این صورت توافق نهایی نخواهد شد. تا این لحظه هم اسکوچیچ رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس را قبول نکرده و و سه برابر آخرین قراردادش در ایران که برای سرمربیگری تیم ملی بود را می‌خواهد. با این حال واسطه‌ها در تلاش برای نزدیک کردن طرفین به هم بر سر مبلغ قرارداد هستند.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما