شناسهٔ خبر: 67160004 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حریق گسترده و قطعی برق در شمال فلسطین اشغالی

گسترده‌ترین عملیات حزب الله در ۵ ماه گذشته در شمال سرزمین‌های اشغالی باعث حریق گسترده و قطعی برق در مناطق مختلف الجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، حزب الله در پاسخ به ترور پهپادی حاج ابوطالب از فرماندهان میدانی مقاومت گسترده‌ترین عملیات موشکی از سال ۲۰۰۶ میلادی تا به امروز را علیه مواضع نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

<div id="video-display-embed-code_11211089"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258456/11211089?width=600&height=350"></script></div>


پهپاد‌های رژیم صهیونیستی در حمله‌ای تروریستی طالب سامی عبدالله با نام جهادی حاج ابوطالب از فرماندهان میدانی حزب الله را به همراه سه رزمنده دیگر در منطقه جویا به شهادت رساندند.
حزب الله ۴ شنبه ۱۹ عملیات انجام داد که این تعداد عملیات در ۵ ماه گذشته بیشترین تعداد عملیات در ۲۴ است.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک دست‌کم ۲۱۵ موشک به منطقه شمال فلسطین اشغالی اعتراف کرد.
کارخانه صنایع نظامی بلاسان در شهرک نظامی سعسع، مقر قرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه عین زیتیم، مقر نیرو‌های احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال و نیرو‌های احتیاط لشکر الجلیل در منطقه عمیعاد و میرون تنها پایگاه مراقبت و کنترل هوایی نظامیان صهیونیست در منطقه شمال از جمله اهداف این بزرگترین عملیات موشکی حزب الله بودند.
همچنین این عملیات تهاجمی باعث حریق گسترده در مناطق مختلف الجلیل و از جمله اطراف شهر بزرگ اشغالی صفد در عمق ۱۲ کیلومتری شمال سرزمین‌های اشغالی شد.
برق ۱۵ شهرک نظامی و صهیونیست نشین هم بخاطر این عملیات گسترده و حریق ناشی از آن قطع در شمال فلسطین اشغالی قطع شد.

نظر شما