شناسهٔ خبر: 67159895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

هیچ عامل پیشرفتی در کشور بدون مردم پا نمی گیرد

حوزه /وزیر آموزش و پرورش به مشارکت مردم در مدرسه سازی در کشور اشاره کرد و افزود: کار خیر در کشور بعداز انقلاب اسلامی با مدرسه سازی رشد و نمو جدی پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان،رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز، کلنگ زنی و افتتاح چندین فضای آموزشی در مدرسه حضرت فاطمه زهرا(س)کاشان با بیان اینکه کشورمان در معرفت دینی،معنوی، علمی، هنری و آیینی مدیون علما است گفت: یاد رئیس جمهور شهید را که خدمت مردم را به عنوان مسیر عاقبت به خیری برای خودش انتخاب کرده بود گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خوب می دانست که مردم چگونه می توانند مسیر تعالی مسئولان باشند افزود : شهید رئیسی شرافت خدمت به مردم را در کشور زنده کرد و دولت را به مردم یاد داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید رئیس در مسیرخدمت به مردم سختی ها و مرارت هایی را متحمل شد اظهار داشت : خدمت بی وقفه در گفت و شنود های مختلف شهید رئیسی بسیار پرتکرار بود و مصلحت مردم خط قرمزش بود.

مراد صحرایی با بیان اینکه شهید رئیسی گفتمان را برای نظام اداری کشور در حکمرانی نهادینه کرد افزود : شهید رئیسی با انتخاب مردم و خدمت به آنها این پیام را داد که حکمرانی موفق حکمرانی است که پایه و مبنایش در رضایت مردم باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاخص عدالت برمبنای میزان رضایت مردم سنجیده می شود، افزود: شاخص پیشرفت نیز در دانشگاهها براساس میزان رضایتمندی و امیدواری مردم سنجیده می شود.

صحرایی با بیان اینکه هیچ عامل پیشرفتی در کشور بدون مردم پا نمی گیرد گفت :در حدود۳۳ ماه با برکت دولتمرد مردمی شهید رئیسی حدود ۷ هزار مدرسه در کشور، متوسط هرروز کاری (۸) مدرسه با ۳۰ هزار کلاس درس ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش به مشارکت مردم در مدرسه سازی در کشور اشاره کرد و افزود: کار خیر در کشور بعداز انقلاب اسلامی با مدرسه سازی رشد و نمو جدی پیدا کرد.

صحرایی با بیان اینکه در کنار خیرین مدرسه سازی، خیرین بیمارستان ساز، راه ساز، دانشگاه ساز، خوابگاه سازی و آبرسانی شکل گرفت : گفت: ۱۱ درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز و حدود ۵۴ درصد مابقی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز نیز ساخته شده است.

وی با بیان اینکه خیرین در آورده شان در ساخت مدرسه از دولت جلو افتاده اند خاطرنشان کرد :خدماتی که بعد از شهادت رئیس جمهور در کشور انجام شده نقطه هدف آن افتتاح ۹۵۰ مدرسه در کشور می باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیاری از پروژه هایی که طی ۳۳ ماه گذشته به بهره برداری رسیده اند ۳۳ ماه پیش در دولت شهید رئیسی شروع شده بود گفت: بسیاری از درخواست های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در پروژه های دولتی با پیشرفت بیش از۸۰ درصدی تا آغاز سال تحصیلی به بهره برداری می رسد.

هیچ عامل پیشرفتی در کشور بدون مردم پا نمی گیرد

هیچ عامل پیشرفتی در کشور بدون مردم پا نمی گیرد

هیچ عامل پیشرفتی در کشور بدون مردم پا نمی گیرد

نظر شما