شناسهٔ خبر: 67156894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام: خدمات شهید جمهور در حوزه فرهنگی ماندگار است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: شهید آیت الله رئیسی خدمات ماندگاری در توجه به حوزه برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی به ویژه زیرساخت‌ کتابخانه‌ها از خود بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" شامگاه چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه روایت خدمت و پیشرفت یک هزار روزه شهیدجمهور و آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و شهدای خدمت با همه توان در راه خدمت به مردم تلاش کرد و به فیض شهادت نائل شد.

وی افزود: دولت سیزدهم در همه عرصه‌ها به ویژه مباحث فرهنگی، ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها به خوبی ورود کرد و خدمات ماندگاری داشت و با نگاه شهیدجمهور برای افزایش تعداد کتابخانه‌ها و تجهیز این مجموعه‌ها تلاش خواهیم کرد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان، آینده‌سازان کشور هستند، ابراز کرد: به طور قطع، نوجوانان در راه کسب علم و معرفت تضمین‌کننده آینده کشور است.

استاندار ایلام با بیان اینکه آینده کشور به تلاش جوانان و نوجوانان امروز بستگی دارد، گفت: هیچ سرمایه‌ای با ارزش‌تر از کتاب و کتاب‌خوانی نیست و این فرهنگ سرمایه‌ای جاودانه و ماندگار است.

استاندار ایلام: خدمات شهید جمهور در حوزه فرهنگی ماندگار است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نوجوانان و رأی اولی‌های حاضر در کتابخانه مرکزی ایلام به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بسیار باشکوه برگزار شد و استان ایلام با مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی، رتبه چهارم کشور را از حیث مشارکت در انتخابات، کسب کرد.

بهرام‌نیا ادامه داد: با توجه به بلوغ سیاسی مردم استان و با عنایت به این‌که هرگاه بحث اقتدار کشور مطرح بوده مردم با وجود مشکلات هم پای‌کار بوده‌اند و ایلامی ها بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات هشتم تیرماه خلق حماسه خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در ادامه از کتابخانه تخصصی کودکان در کتابخانه مرکزی شهر ایلام بازدید کرد.

نمایشگاه روایت خدمت و پیشرفت یک‌هزار روزه شهیدجمهور با همکاری ستاد روایت پیشرفت استانداری و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

نظر شما