شناسهٔ خبر: 67801506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزیمت ۷۰۰۰ بسیجی اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از عزیمت ۷ هزار نفر بسیجی علاقه‌مند در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانبخش عطایی عصر سه‌‌شنبه در مراسم بدرقه 280 نفر از زائران اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب در اردبیل اظهار داشت: با فراخوانی که به پایگاه‌های بسیج داده ایم، آمادگی ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در این سفر زیارتی را داریم تا زمینه برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت فراهم آید.

وی تصریح کرد: نسل امروز و آینده نباید الگوی بی نظیر جهاد و شهادت‌طلبی را به فراموشی بسپارد و یا نسبت به شهدا و ایثارگران غفلت و بی‌توجهی داشته باشد.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از دوران دفاع مقدس به عنوان تابلوی بی‌نظیر صیانت از کشور و حیثیت و ناموس آن برشمرد و گفت: اگر امروز نیز دفاع مقدس رخ می‌داد، جوانان غیرتمند این مرز و بوم با صلابت و عزمی راسخ در سنگرهای دفاع از این کشور حاضر شده و جان در طبق اخلاص می‌گذاشتند.

عطایی افزود: امروز فرصت بی‌نظیری در قالب اعزام کاروان راهیان نور فراهم آمده تا با برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بتوانیم این سرمایه و گنجینه‌های عظیم را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از امروز دوم مرداد تا 15 شهریورماه قرار است هفت هزار نفر از بسیجیان در قالب گروه‌ها و اقشار مختلف به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شده و از برنامه‌های تدارک دیده شده در قالب کاروان‌های معنوی راهیان نور بهره بگیرند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مهم‌ترین این برنامه را اجرای طرح علمداران ولایت عنوان کرد و ادامه داد: در شهر ارومیه راویان دوران دفاع مقدس و متولیان این حرکت معنوی تلاش می‌کنند تا برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی را تدارک دیده و نوجوانان و جوانان بتوانند در قالب این برنامه‌ها با غنا و محتوای دفاع مقدس از سرمایه‌ها و گنجینه‌های به دست آمده بیشتر انس و آشنایی پیدا کنند.

عطایی اجرای برنامه‌های متنوع در گرامیداشت ماه محرم و صفر و قرائت زیارت عاشورا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: امیدواریم خروجی این حرکت به تعالی نسل آینده بر محور و مدار بصیرت انقلابی و عاشورایی منجر شود.

انتهای پیام/131/.

نظر شما