شناسهٔ خبر: 67156723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روسای کمیته‌های اقتصادی، فرهنگیان و صنعت ستاد پزشکیان مشخص شدند

کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگیان و صنعت و انرژی ستاد مسعود پزشکیان روسای خود را شناختند.  کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگیان و صنعت و انرژی ستاد مسعود پزشکیان روسای خود را شناختند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی و سیروس وطن‌خواه به ترتیب به عنوان روسای کارگروه‌های فرهنگیان و صنعت و انرژی ستاد پزشکیان انتخاب شدند. حسین راغفر هم به عنوان رئیس کمیته اقتصادی معرفی می‌شود. 

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، در گفت‌وگویی درباره‌ فعالیت های ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از اعلام اسامی تایید شده از سوی شورای نگهبان، استقبال عمومی مردم از نامزدی آقای پزشکیان نمود عینی پیدا کرد و ستاد با استقبال مردمی بالایی روبرو شد.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان مسئولان ستاد را از چهره‌های کارآزموده و شناخته شده در رشته‌ها و نقاط مختلف ایران انتخاب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: احکام برخی معاونت‌های ستاد صادر شده و حداکثر تا فردا(چهارشنبه) سایر احکام از جمله روسای ستادهای استانی نیز اعلام خواهد شد.

عبدالعلی زاده همچنین درباره ساز و کار انتخاب رئیس کارگروه فرهنگیان گفت: در کارگروه فرهنگیان به صورت کاملاً مردم سالارانه، درون جامعه فرهنگی کشور بر اساس ساختار سازمانی که تشکل‌های داخلی این قشر دارند، رای گیری کردند و یک نفر را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود رسیدند و جناب آقای محمد بطحایی را انتخاب کردند و من نیز با افتخار حکم فعالیت ایشان را صادر کردم.

وی اعلام کرد: در حوزه انرژی و صنعت نفت نیز برای آقای دکتر سیروس وطن‌خواه حکمی صادر کردیم و تحویل ایشان دادیم؛ حکم سایر ارکان ستاد نیز به زودی امضا و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما