شناسهٔ خبر: 67141476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

وزیر سابق آموزش و پرورش رئیس کارگروه فرهنگیان ستاد پزشکیان شد

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان اعلام کرد: محمد بطحایی به عنوان رئیس کارگروه فرهنگیان و سیروس وطن‌خواه به عنوان رئیس کارگروه انرژی و صنعت ایت ستاد منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

وزیر سابق آموزش و پرورش رئیس کارگروه فرهنگیان ستاد پزشکیان شد

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان اعلام کرد: محمد بطحایی به عنوان رئیس کارگروه فرهنگیان و سیروس وطن‌خواه به عنوان رئیس کارگروه انرژی و صنعت ایت ستاد منصوب شدند.

 

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارائه توضیحاتی درباره ساختار این ستاد انتخاباتی پرداخت و گفت: ساختار ستاد انتخاباتی آقای دکتر پزشکیان مانند ساختارهای سایر ستادهای انتخاباتی از یک کلیاتی  شامل رئیس و معاونین ستاد و همچنین کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برخوردار است.

 

وی افزود: خوشبختانه بعد از اعلام اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از سوی شورای نگهبان، استقبال عمومی مردم از نامزدی آقای دکتر پزشکیان مورد عینی پیدا کرد و ستاد ایشان با استقبال مردمی بالایی روبرو شد و ظرفیت فوق العاده‌ای برای استفاده از نیروهای انسانی به همراه داشت؛ به همین جهت توانستیم از چهره‌های شناخته شده و کارآزموده در هر رشته‌ای مانند ارتباط با احزاب، صنوف و اقشار مختلف و همچنین مناطق مختلف سرزمین پهناور ایران استفاده کنیم و برای آن‌ها کمیته‌هایی تشکیل دهیم.

 

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان عنوان کرد: احکام معاونت‌های ستاد صادر شده و روسای و اعضای کمیته‌ها مشخص شدند و احکام آن‌ها در دست صدور است و حداکثر تا صبح فردا نیز احکام روسای ستادهای استانی صادر خواهد شد. تعدادی از احکام ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان امروز صادر شد که بیشتر آنها اعضای فعال در ستاد مرکزی هستند. برای برخی از معاونت‌ها و کارگروه‌ها نظیر کارگروه بانوان و اقشار و همچنین فرهنگیان نیز احکام مربوطه صادر شده است.

 

عبدالعلی‌زاده همچنین درباره ساز و کار انتخاب رئیس کارگروه فرهنگیان گفت: در کارگروه فرهنگیان به صورت کاملاً مردم سالارانه، درون جامعه فرهنگی کشور بر اساس ساختار سازمانی که تشکل‌های داخلی این قشر دارند، رای گیری کردند و یک نفر را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود رسیدند و جناب آقای محمد بطحایی را انتخاب کردند و من نیز با افتخار حکم فعالیت ایشان را صادر کردم.

 

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انرژی و صنعت نفت نیز برای آقای دکتر سیروس وطن‌خواه حکمی صادر کردیم و تحویل ایشان دادیم؛ حکم سایر ارکان ستاد نیز به زودی امضا و ابلاغ خواهد شد.

 

نظر شما