شناسهٔ خبر: 67156508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادعای سعید جلیلی درباره دولت روحانی و سکوت درباره اقدامات سه سال اخیر

سعید جلیلی در بیرجند گفت: برای امتداد یک مسیر دور هم جمع شده‌ایم؛ مسیری که سرشار از امید است. مسیری که تمام فرصت‌های ملت ما را با همه وجود بشناسد، به آن اشراف داشته باشد و بر مبنای آن با برنامه‌ریزی خیر استفاده حداکثری از فرصت‌ها را به ملت برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سعید جلیلی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین سفر انتخاباتی با استقبال مردم بیرجند وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند شد و با حضور در جمع مردمی در هیات ابوالفضلی (مصلی)، ضمن تشریح برنامه‌های خود، گفت: خداوند را سپاس می‌گویم که در شهر خودم و در جمع شما عزیزان در این استان عزیز حضور پیدا کنم. از هنرهای ملت ایران این است که حوادث را تبدیل به حماسه کنند. کمتر از ۲۰ روز گذشته شما مردم در همین شهر و استان حادثه تلخ شهادت منتخب و عزیز خود، رئیس جمهور گرانقدر را به حماسه‌ای بزرگی تبدیل کردید.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی ادامه داد: این موضوع ریشه در ده‌ها سال بلکه قرن‌ها فرهنگ، معارف، اصالت و هویت مردم این دیار دارد؛ همان هویت و ریشه‌ای که موجب شد رهبر معظم انقلاب اولین سخنرانی‌های انقلابی خود را از این شهر آغاز کنند.

سعید جلیلی با اشاره به افتخار آفرینی ۴۵ ساله ملت ایران در تندباد حوادث، تاکید کرد: شهدای عزیز ما گواه این هستند که این مردم آماده هستند تا در تندباد حوادث نه تنها متوقف نشوند بلکه بایستند و آنرا تبدیل به حماسه کنند. این دیار فرهنگ پرور، علمای ربانی که در این شهر منشا نورانیت بوده‌اند، اینها ارزش‌های این سرزمین هستند. کسانی که در این سرزمین نشان دادند که می‌توان چه موفقیت‌هایی برای استان و شهر و کشور به ارمغان آورد.

برای امتداد مسیری سرشار از امید دور هم جمع شده‌ایم

این نامزد انتخابات تصریح کرد: برای امتداد یک مسیر دور هم جمع شده‌ایم؛ مسیری که سرشار از امید است. مسیری که تمام فرصت‌های ملت ما را با همه وجود بشناسد، به آن اشراف داشته باشد و بر مبنای آن با برنامه‌ریزی خیر استفاده حداکثری از فرصت‌ها را به ملت برساند.

وی با اشاره به رشد منفی اقتصادی در دهه نود خاطر نشان کرد: متأسفانه در دهه گذشته عده ای به گونه ای مسیری را دنبال کردند که طبق آمار دوران خودشان ۸ سال اگر در کاری عهده دار امور کشور بودند متأسفانه رشد اقتصادی کشور صفر و منفی شد کسانی که به مردم امید داده بودند که می خواهیم حرکتی را شروع کنیم که مشکلات را حل کنیم اما نشد.

با جهانی از فرصت ها روبه رو هستیم

جلیلی بیان کرد: امروز نگاه ما به تحولات جهانی و فرصت هایی که در گوشه گوشه کشور است به ما می آموزد که با جهانی از فرصت ها روبه رو هستیم بر خلاف کسانی که فقط ضعف ها را نگاه میکنند و بر اساس آن در نا امیدی می دمند می گویم چگونه می توان ضعف و آسیب را برطرف کرد؟ ضعف را با قوت و قدرت و اتکا به نقاط قوت ملت برطرف کرد، همانگونه که ملت ما نشان داد با قدرت در جنگ در برابر دشمن ایستاد. اگر صحبت از پیشرفت و رفع نقاط ضعف ها و آسیب ها می کنیم لازمه اش این است نقاط قوت و فرصت های خود را بشناسیم.

این نامزد انتخابات با تاکید بر اینکه ما فرصت از دست دادن زمان را نداریم، اظهار کرد: کسی که رئیس جمهور می شود باید از فردای انتخابات با زمان بندی اولویت ها، این کار را با قدرت شروع کند.این مسأله، مسأله ای نیست که بخواهیم عمر یک ملت را از دست بدهیم و زمان را از دست بدهیم باید رئیس جمهور کار را از روز اول شروع کند.

فشار حداکثری غرب در دولت شهید رئیسی با شکست فاحشی مواجه شد

وی گفت: ریشه‌های عمیق فرهنگی و اصیل دینی ملت ایران را به جایی رسانده‌است که ابرقدرت دنیا اعتراف می‌کند که راهبرد فشار حداکثری در دولت شهید رئیسی که جهان را منحصر به سه کشور نمی‌داند، شکست فاحشی خورده است.

۲۷۲۱۸

نظر شما