شناسهٔ خبر: 67154615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سعید جلیلی: باید عقب‌ماندگی ۸ ساله قبل از دولت شهید رئیسی جبران شود

سعید جلیلی در برنامه سفر استانی خود به شهرستان بیرجند در جمع پرشور مردمی، اعلام کرد: باید عقب‌ماندگی هشت ساله‌ی پیش از دولت شهید رئیسی که اذعان خودشان به رشد صفر و منفی منجر شده بود، جبران شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سعید جلیلی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین سفر انتخاباتی خود با استقبال مردم بیرجند وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند شد و با حضور در جمع مردمی بیرجند در هیات ابوالفضلی (مصلی) ، ضمن تشریح برنامه‌های خود، گفت: خداوند را سپاس می‌گویم که در شهر خودم و در جمع شما عزیزان در این استان عزیز حضور پیدا کنم. از هنرهای ملت ایران این است که حوادث را تبدیل به حماسه می‌کنند. کمتر از ۲۰ روز گذشته شما مردم در همین شهر و استان حادثه تلخ شهادت منتخب و عزیز خود، رئیس جمهور گرانقدر را به حماسه‌ای بزرگی تبدیل کردید.

وی ادامه داد: این موضوع ریشه در ده‌ها سال بلکه قرن‌ها فرهنگ، معارف، اصالت و هویت مردم این دیار دارد؛ همان هویت و ریشه‌ای که موجب شد رهبر معظم انقلاب اولین سخنرانی‌های انقلابی خود را از این شهر آغاز کنند.

سعید جلیلی با اشاره به افتخار آفرینی ۴۵ ساله ملت ایران در تندباد حوادث، تاکید کرد: شهدای عزیز ما گواه این هستند که این مردم آماده هستند تا در تندباد حوادث نه تنها متوقف نشوند بلکه بایستند و آنرا تبدیل به حماسه کنند. این دیار فرهنگ پرور، علمای ربانی که در این شهر منشا نورانیت بوده‌اند، اینها ارزش‌های این سرزمین هستند. کسانی که در این سرزمین نشان دادند که می‌توان چه موفقیت‌هایی برای استان و شهر و کشور به ارمغان آورد.

به گزارش ایرنا، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ اسامی ۶ کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اعلام شد و صلاحیت مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای شورای نگهبان احراز شد.

سعید جلیلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز نامزد بود و دو روز پیش از برگزاری انتخابات به نفع آیت الله سید ابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات انصراف داد.

نظر شما