شناسهٔ خبر: 67155751 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش: ۹۵۰ کلاس افتتاح می‌شود

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اجرای چله خدمت در آموزش و پرورش گفت: ۹۵۰ کلاس افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی بعد از ظهر امروز در همایش خیران مدرسه‌ساز ضمن اشاره به ویژگی‌های شاخص منطقه کاشان اظهار داشت: در این آیین شایسته است از شهید رئیسی یاد کنیم چراکه با خیران با صمیمیت گفتگو می‌کرد و خیران از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ عامل پیشرفتی در کشور وجود ندارد که بدون مردم معنی پیدا کند، افزود: در طول ۳۳ ماه دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که ۳۰ هزار کلاس درس می‌شود و آنچه که نهضت ساخت مدرسه را با سرعت بالایی پیش برده حضور خیران است.

وی با بیان اینکه پس از خیران مدرسه‌ساز، خیران در دیگر حوزه‌ها ظهور کردند، افزود: ۱۱ درصد پروژه‌های آموزشی کاملا خیرساز است و بعد از شهادت شهید رئیسی چله خدمت در آموزش وپرورش صورت گرفته و نقطه هدف ساخت ۹۵۰ کلاس درس است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های صورت گرفته در ۳۳ ماه دولت سیزدهم سال‌ها پیش کلنگ زنی شده بود، ابراز داشت: تمرکز فعلی ما بر پروژه‌هایی است که حداقل ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از لحاظ مدیریتی این موضوع تایید شده است.

وی با بیان اینکه حقیقتا حجم کمک خیران در ساخت مدرسه در کاشان از چندین استان بالاتر است، گفت: این موضوع باعث شده است کاشان در شاخص‌های مختلف کم‌نظیر و یا بی‌نظیر باشد چراکه اقدام و اثر کار خیران در حوزه‌های مختلف مثمر ثمر است.

صحرایی با بیان اینکه کار خیر خیران بسیار بیشتر از محاسبات ما است، تصریح کرد: حقیقتا کار خیران در حوزه‌های مختلف ارزش بسیار زیادی دارد و خیران مدرسه‌ساز نیز که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت دارند خدمات آنان شایسته تقدیر است. / تسنیم

نظر شما