شناسهٔ خبر: 67155613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آئین تشييع و تدفین پیکر مادر شهید مصطفی زارع‌کار در ساوجبلاغ برگزار شد

پیکر مادر شهید مصطفی زارع‌کار، با حضور مردم و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، تشییع و در آرامستان خور آرام گرفت و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پیکر نورجهان زارع‌کار مادر شهید والامقام مصطفی زارع‌کار با حضور مردم و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز، تشییع و در آرامستان خور آرام گرفت.

شایان ذکر است، اهداء ۱۵۰۰ متر زمین و ساخت اورژانس ۱۱۵ شهید مصطفی زارع‌کار واقع در بلوار خور از اقدامات این مادر و پدر شهید به نیت فرزند شهیدشان بوده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در پیامی درگذشت این مادر شهید والامقام را تسلیت گفت.متن پیام به شرح زیر است؛

 " کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالـجلالِ والاکـرامِ"

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیـم، مادر بـزرگوار شهید مصطفی زارع کار دعوت حـق را لبیـک گفت.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند قابل وصف نیست و نام نیک آن‌ها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی بزرگوار در جهت تربیت این اسوه‌ جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

اینجانب مصیبت درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه کربلایی نورجهان زارع‌کار مادر شهید والامقام مصطفی زارع‌کار را به خانواده محترمش، خانواده معزز شهدا و مردم ولایت‌مدار بخش مرکزی و روستای خور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت دارم.

نظر شما