شناسهٔ خبر: 67154717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

کاظمی‌پور: امیدوارم دختران آینده والیبال زنان ایران را ضمانت کنند

صاحب‌خبر -

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم دختران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا محک خوبی بخورند و عملکرد آن‌ها آینده والیبال زنان ایران را ضمانت کند.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم استقبال از تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و زیر 17 سال پسر ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: یکی از نکاتی که در بحث پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی مطرح است و قطعا با درایتی که در فدراسیون‌ها انجام خواهد شد و نتایجی که شهادت می‌دهد بحث تیم‌های ملی پایه است و بحث دیدارهای تدارکاتی خاص که می‌تواند ورزشکاران‌مان را به محکی جدید دعوت کند.

وی تصریح کرد: در مسابقات آسیای مرکزی این اتفاق افتاد و با درایتی که فدراسیون والیبال در اعزام این تیم‌ها داشت، بچه‌ها به خوبی پاسخ این اعتماد و اعزام را دادند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در طی روزهای آینده در آستانه ورود به یک رقابت جدی‌تری در سطح آسیا هستند و امیدواریم که دختران‌مان والیبالیست‌مان در این رقابت‌ها نیز محک خوبی بخورند و آینده درخشان والیبال بانوان کشور را ضمانت کنند که این امر دست‌یافتنی است و مقدمه‌ای بر بازی‌های آسیایی باشد.

رقابت‌های والیبال زیر 18 سال منطقه آسیای مرکزی (کاوا) از 15 تا 21 خرداد با حضور 6 تیم در تاشکند پایتخت ازبکستان پیگیری شد و تیم ملی نوجوانان دختر ایران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم ملی زیر 17 پسر کشورمان نایب قهرمان شد. تیم‌های ملی والیبال ایران امروز با استقبال معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شدند.

نظر شما