شناسهٔ خبر: 67170126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کاظمی‌پور: امیدوارم دختران آینده والیبال زنان ایران را ضمانت کنند

صاحب‌خبر -
کاظمی‌پور: امیدوارم دختران آینده والیبال زنان ایران را ضمانت کنند
خبرگزاری آریا - معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم دختران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا محک خوبی بخورند و عملکرد آن‌ها آینده والیبال زنان ایران را ضمانت کند.

به گزارش سرویس ورزشی آریا به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم استقبال از تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و زیر 17 سال پسر ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: یکی از نکاتی که در بحث پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی مطرح است و قطعا با درایتی که در فدراسیون‌ها انجام خواهد شد و نتایجی که شهادت می‌دهد بحث تیم‌های ملی پایه است و بحث دیدارهای تدارکاتی خاص که می‌تواند ورزشکاران‌مان را به محکی جدید دعوت کند.
وی تصریح کرد: در مسابقات آسیای مرکزی این اتفاق افتاد و با درایتی که فدراسیون والیبال در اعزام این تیم‌ها داشت، بچه‌ها به خوبی پاسخ این اعتماد و اعزام را دادند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در طی روزهای آینده در آستانه ورود به یک رقابت جدی‌تری در سطح آسیا هستند و امیدواریم که دختران‌مان والیبالیست‌مان در این رقابت‌ها نیز محک خوبی بخورند و آینده درخشان والیبال بانوان کشور را ضمانت کنند که این امر دست‌یافتنی است و مقدمه‌ای بر بازی‌های آسیایی باشد.
رقابت‌های والیبال زیر 18 سال منطقه آسیای مرکزی (کاوا) از 15 تا 21 خرداد با حضور 6 تیم در تاشکند پایتخت ازبکستان پیگیری شد و تیم ملی نوجوانان دختر ایران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم ملی زیر 17 پسر کشورمان نایب قهرمان شد. تیم‌های ملی والیبال ایران امروز با استقبال معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شدند

نظر شما