شناسهٔ خبر: 67154641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره برزیلی یک قدم به سمت لیورپول برداشت

ادرسون، هافبک آتالانتا، در رابطه با شایعه انتقال به لیورپول اعلام کرده که علاقه دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون از آتالانتا پس از یک فصل چشمگیر در ایتالیا، می‌داند که لیورپول تحت هدایت آرنه اسلوت خواهان ارائه پیشنهاد قابل توجه به او هستند.

این هافبک برزیلی نقش قابل توجهی در موفقیت تیم ایتالیایی در لیگ اروپا ایفا کرد، روندی که باعث شد شاگردان جان پیه‌رو گاسپرینی در مجموع با نتیجه 3-1 لیورپول را با هدایت یورگن کلوپ در یک چهارم نهایی شکست دادند.

ادرسون که طی هفته‌های اخیر از پیشنهاد لیورپول با خبر شده، در مصاحبه با نشریه اسپانیایی آاس به نوعی تمایل خود برای کار در لیگ برتر را بروز داد.

ادرسون گفت: "من در آتالانتا خوشحالم، اکنون تمرکزم روی برزیل است. ایتالیا را دوست دارم اما در مورد لیگ برتر هم کنجکاو هستم. تنها امکان جدا شدنم این است که آتالانتا پیشنهادی دریافت کند و سپس آن‌ها تصمیم بگیرند، این به آتالانتا بستگی دارد."

2042896

قرارداد فعلی بازیکن برزیلی در تابستان 2027 به پایان می‌رسد. مطابق گزارش‌های اوایل این ماه در انگلیس، لیورپول‌ به توافق نهایی با این فوتبالیست نزدیک شده‌ است.

پس از مدت کوتاهی چنین شایعه‌ای رد شد اما با اظهارنظر ادرسون مشخص است که او علاقه دارد تا در لیگ برتر بازی کند.

البته هنوز یک پیشنهاد رسمی به دست مدیران آتالانتا نرسیده و باید دید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن سری A را انتخاب می‌کند یا برای ماجراجویی جدید به لیگ برتر خواهد رفت.

نظر شما