شناسهٔ خبر: 67154195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هدف جذاب کمپانی در بایرن: ستاره لیورپول!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: نتایج به دست آمده توسط توماس توخل روی نیمکت بایرن مونیخ باعث شد که این مربی در پایان فصل به کارش در این باشگاه خاتمه دهد و مدیران بایرن در اقدامی عجیب و غیرمنتظره کمپانی را به عنوان سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده انتخاب کردند.
این تصمیم با توجه به اینکه این مربی جوان تجربه زیادی از حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد با انتقادهای روبرو شد اما در نهایت عملی شد و حالا این مربی بلژیکی در حال انتخاب گزینه‌هایی است که دوست دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.
در روزهای اخیر نامه چند بازیکن مختلف در کنار نام باشگاه بایرن مونیخ به گوش رسیده است، اما حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که کمپانی علاقه بسیار زیادی به همکاری با گومز دارد و معتقد است که او می‌تواند شرایط را در خط دفاعی بایرن به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.
سرمربی جدید بایرن از مدیران این باشگاه خواسته است تا برای به خدمت گرفتن این بازیکن که تا سال ۲۰۲۷ با لیورپول قرارداد دارد اقدام کنند و این در حالی است که عملکرد خوب و ثبات او در آنفیلد باعث شده است که بسیاری معقتد باشند این باشگاه حاضر به فروش این ستاره انگلیسی نخواهد بود و کار بایرن خیلی سخت است.
 

نظر شما