شناسهٔ خبر: 67310860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مذاکرات جدی جواد نکونام با سرمربی ازبکستان/ شوک استقلال به جلال الدین ماشاریپوف!

ملی پوش خارجی استقلال این روزها دچار یک چالش جدی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، اگرچه جلال الدین ماشاریپوف این روزها مشغول استراحت است و عکس‌های خاصی از خود در فضای مجازی منتشر می‌کند ولی استقلال به او یک شوک بزرگ وارد کرده است! ملی پوش ازبکستانی استقلال دلش می‌خواهد به عنوان یکی از سهمیه‌های بالای ۲۳ سال همراه با تیم امید کشورش در المپیک پاریس شرکت کند ولی با توجه به اینکه مسابقات مذکور در تقویم فیفا ثبت نشده، استقلال هیچ تعهدی برای صدور اجازه به این بازیکن ندارد.

شوک به جلال الدین

پیگیری‌های خبرورزشی نشان داد در روزهای پایانی لیگ بیست و سوم، جواد نکونام تاکید کرده بود با توجه به حساسیت فصل آینده و درگیر شدن استقلال به صورت همزمان با رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، به جلال الدین ماشاریپوف اجازه همراهی با تیم امید کشورش را نمی‌دهد چون استقلال به او بیشتر از همیشه احتیاج خواهد داشت. البته اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، آبی‌ها باید تبعات افت روحی ماشاریپوف را هم مد نظر قرار بدهند چون بدیهی است که این آخرین فرصت برای اوست تا در المپیک شرکت کند و نمی‌خواهد چنین موقعیتی را از دست بدهد.

مذاکرات دو سرمربی

آخرین خبرهای رسیده در این مورد حکایت از آن دارد که قرار شده جواد نکونام به صورت حضوری یا تلفنی با سرمربی تیم امید ازبکستان پیرامون جلال الدین ماشاریپوف صحبت کند و پس از آن تصمیم نهایی اتخاذ شود. هم اکنون نمی‌توان گفت باشگاه استقلال با حضور مهره ازبکستانی خود در المپیک موافقت کرده ولی در عین حال با قاطعیت هم نمی‌توان از مخالفت قطعی آبی‌ها سخن به میان آورد. در واقع همه چیز به نتیجه مذاکره سرمربیان دو تیم برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: لیست خرید استقلال در نقل و انتقالات/ رونمایی از ۶ بازیکن مورد نظر آبی‌ها؛ دو بمب در راه است؟

نظر شما