شناسهٔ خبر: 67153333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حضور در انتخابات یکی از مراحل حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است

آیت الله «حسینی» مسئله حفاظت و حراست از انقلاب را یک رسالت سنگین و وظیفه بزرگی بر دوش همه ملت برشمرد و گفت: یکی از مراحل حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی، حضور در عرصه انتخابات است.

صاحب‌خبر -
حضور در انتخابات یکی از مراحل حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای جهادگر کهگیلویه بزرگ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جهادگر و با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب هجمه‌های سنگینی علیه نظام اسلامی طراحی شد، اظهار داشت: دشمن ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و سعی دارد که این ظرفیت‌ها را زمین گیر و به چالش بکشاند.
 
آیت‌الله حسینی با اشاره به فداکاری‌های جهادگران افزود: زیر ساخت‌های خدماتی که امروز می‌بینیم به همت جهادگران در زمان دفاع مقدس اتفاق افتاد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عظمت و شکوه امروز ایران اسلامی به واسطه مجاهدت‌های شهدا است، تاکید کرد: در تاریخ کره زمین بعد از انقلاب انبیاء و ائمه اطهار سراغ نداریم انقلابی با این ویژگی‌ها و گستردگی که همه شعار‌ها و آرمان‌های انبیأ را در درون خود جای داده باشد در تاریخ بشر وجود داشته باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر حمایت آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها نبود در چند عملیات اول حکومت صدام سقوط می‌کرد، گفت: اگر امروز هم حمایت‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه نباشد در همان عملیات طوفان الاقصی کار رژیم صهیونسیتی تمام بود.
 
این مسئول ادامه داد: فضای مجازی فضای خطرناکی است و دشمن که ارباب رسانه جهانی است، تلاش می‌کند که مردم را نسبت به انقلاب، اسلام و دستاورد‌های نظام نا امید کند.
 
آیت‌الله حسینی مسئله حفاظت و حراست از انقلاب را یک رسالت سنگین و وظیفه بزرگی بر دوش همه ملت برشمرد و افزود: یکی از مراحل حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی حضور در عرصه انتخابات است.
 
وی خاطرنشان کرد: انتخابات یعنی وقتی رای می‌دهم حاضر هستم برای جانفشانی و دفاع از این انقلاب و فرمان رهبر معظم انقلاب در هر میدانی که نیاز باشد فداکاری کنم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و جبهه حق خالی شود، افزود: ملت ما هشیار هستند مصداق آن حماسه حضور میلیونی در تشییع شهدای خدمت بود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است، گفت: به کسی رای دهید که از آرمان‌ها و عزت این سرزمین دفاع کند و با تجربه باشد.
 
وی حضور در انتخابات را یک وظیفه دانست و افزود: فردی در تراز انقلاب اسلامی و شهید جمهور آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم، کسی که می‌خواهد جانشین آیت الله رئیسی شود باید رئیس جمهوری در سطح جهانی باشد.
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه در آینده این جهان بر اساس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مدیریت خواهد شد، بیان کرد: رئیس جمهور این سرزمین باید در تراز ریاست جمهور جهانی باشد و این ظرفیت در نظام اسلامی وجود دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما