شناسهٔ خبر: 67152992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده‌های مازندران آخر هفته جاری با محدودیت‌های ترافیکی مواجه خواهد بود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد روان جاده‌های مازندران درحال حاضر، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی استان در روزهای پایان هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌وسوم خرداد_ در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی استان از امروز چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد تا روز شنبه بیست‌وششم خرداد اظهار کرد: این محدودیت‌ها که از امروز شروع شد محورهای مازندران با تردد روان و آسان مواجه است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت تا روز جمعه بیست‌وپنجم خرداد ادامه دارد، افزود: انتظار داریم طی ساعات پایان هفته بر حجم ترافیک افزوده شود و این اعمال دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت خودروهای سنگین چون تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع عنوان کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ ممنوع است؛ همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه ۲۵ خرداد به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود، تصریح کرد: در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است و محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ در آزادراه تهران - شمال برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۶ مسیر ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود می‌شود، افزود: در همان روز ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه درصورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

نظر شما