شناسهٔ خبر: 67142021 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

زمان محدودیت‌های تردد در جاده چالوس برای آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی درباره جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح روز شنبه، ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس نیز گفت: دراین محور محدودیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه به شکل قطعی اجرا می‌شود و بر این اساس از ساعت ۱۵ در آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورها به مقصد چالوس انجام می‌شود. در ادامه از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله واقع در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به‌صورت کامل اجرا خواهد شد و پس از آن نیز از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت تردد یک طرفه اجرا می‌شود. این مسیر از ساعت ۲۴ دوباره دوطرفه می‌شود. البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به محور هراز نیز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی برای تردد در روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

شیرانی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین، به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز گفت: در هر دو مسیر محور چالوس تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است.  در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی هم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان گفت:‌ رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ایسنا

نظر شما