شناسهٔ خبر: 67152853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مسدود شدن شناسه بین‌المللی گوشی‌های سرقتی از ایران در کشورهای همسایه

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دوازدهم، مسدودسازی شناسه بین‌المللی تجهیزات گوشی‌های سرقتی از ایران در کشورهای همسایه را اقدام موثر دادستانی برای مقابله با گوشی قاپی دانست.

صاحب‌خبر -

محمدتقی نقدعلی در مورد اظهارات دادستان تهران مبنی بر مسدود شدن شناسه بین المللی تجهیزات گوشی های مسروقه از ایران در کشورهای همسایه، گفت: استفاده از ارتباطات و فناوری های نوین به ویژه فناوری های رسانه ای برای شناسایی مجرمان از ظرفیت های به روزی است که امکان بازدارندگی بالایی را برای پیشگیری از وقوع و کشف جرائم در اختیار ما قرار می دهد.

وی اقدام دادستانی در مسدود کردن شناسه بین المللی تجهیزات گوشی های سرقتی از ایران در کشورهای همسایه را ظرفیت مهم و موثری برای مقابله با سرقت دانست و افزود: با توجه به اینکه افزایش سرقت گوشی تلفن همراه امنیت روانی و اجتماعی جامعه را به خطر انداخته است این اقدام می تواند در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر باشد.

نماینده مردم خمینی شهر درمجلس دوازدهم ادامه داد:از آنجایی که سارقان گوشی تلفن همراه در اسرع وقت نسبت به فروش اموال سرقتی اقدام می کنند تا قابلیت پیگیری و ردیابی نداشته باشد به طور قطع اقدام دادستانی تهران در کشف این جرائم می تواند کارساز باشد.

نظر شما