شناسهٔ خبر: 67151993 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله انتقامی علیه اراضی اشغالی - اکو

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی گسترده به اهداف حساس و اماکن نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای در ارتباط با حمله موشکی گسترده امروز چهارشنبه علیه اراضی اشغالی، تاکید کرد که کارخانه صنایع نظامی بلاسان واقع در شهرک سعسع را هدف قرار داده و موشک‌هایش به این شهرک اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین در ادامه اعلام کرد که در پاسخ به عملیات ترور شامگاه گذشته در شهرک جویا، رزمندگانش مقر ارتش ذخیره رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی در پایگاه الجلیل و انبار مهمات آن در عمیعاد را با ده‌ها موشک و راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که در این حملات پایگاه هوایی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی را موشک‌باران کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در انتقام ترور فرماندهان خود، مقر نظامی السماقه متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در بلندی‌های کفرشوبا با موشک هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که مقرهای نظامی رامیا و الراهب واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

گفتنی است رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که امروز چهارشنبه ۱۵۰ فروند موشک از سوی لبنان به سوی مناطقی در شمال اراضی اشغالی پرتاب شده است.

پیش از این منابع عبری تعداد این موشک ها را ۱۰۰ فروند اعلام کرده بودند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که سامانه های دفاع موشکی ارتش این رژیم توانسته اند حداقل ۱۰ موشک پرتاب شده از لبنان را هدف قرار داده و پیش از اصابت به اهداف منهدم کنند.

منابع عبری امروز ضمن اعلام پرتاب ده ها فروند موشک از سوی لبنان به سوی اراضی اشغالی، این عملیات را یکی از گسترده ترین عملیات های حزب الله لبنان علیه اسرائیل توصیف کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما