شناسهٔ خبر: 67148115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام بیگدلی:

جامعه روحانیون در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشند

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید حوزه‌های علمیه، روحانیان و علما در میدان و صحنه حضور فعال داشته و در راستای منویات رهبری عمل کنند.

صاحب‌خبر -

 

جامعه روحانیون در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشندبه گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ اجتماع بزرگ علما،روحانیون و طلاب استان زنجان به مناسبت بزرگداشت شهدای خدمت و انتخابات در محل سالن اجتماعات نور زنجان برگزار شد.

در این اجتماع حجت‌الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان، با بیان اینکه علما در راستای نهضت انقلاب اسلامی، عمل به منویات رهبری، بستر سازی برای ظهور امام زمان(عج) در صحنه فعال هستند اظهار داشت: علما میدان دار صحنه بصیرت و عرصه تبلیغ هستند.

 

وی با بیان اینکه باید میسر شهدا باید ادامه پیدا کند افزود: شهید رئیسی ثابت کرد که شهید رجایی زنده است و حیات معنوی و مادی دارد و این هم برای دنیا و برا معاندین نظام مسجل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید حوزه‌های علمیه، روحانیان و علما در میدان و صحنه حضور فعال داشته و در راستای منویات رهبری عمل کنند. 

وی در ادامه به ساماندهی حوزه علمیه اشاره و بیان کرد: برای اینکه حوزه علمیه در ابعاد مختلف در صحنه حضور فعال داشته باشند نیاز به ساماندهی دارند که تدابیر مختلف در این زمینه انجام شده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان کرد:حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد وامیدوار هستیم با انتخاب اصلح خود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشیم.

 

فاطمه عسگری 

نظر شما