شناسهٔ خبر: 67147948 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تداوم فعالیت حلقه‌های حفظ و تلاوت قرآن در نوار غزه + فیلم

با وجود تداوم جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم در نوار غزه، حلقه‌های حفظ و تلاوت قرآن کریم در این منطقه جنگ‌زده همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه القدس الاخباریه، با وجود تداوم جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم در نوار غزه، حلقه‌های حفظ و تلاوت قرآن کریم در غزه همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار در حق خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شده‌اند که ۴۰ شهید و ۱۲۰ مجروح برجای گذاشته است.

بر اساس این بیانیه، تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار هستند و آمبولانس‌ها و خدمه دفاع مدنی نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. تعداد تجاوزات و حملات رژیم اسرائیل از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه گذشته) تا به امروز (۲۳۹ روز جنگ) به ۳۷۱۶۴ شهید و ۸۴۸۳۲ مجروح رسیده است.

اوضاع انسانی در نوار غزه بعد از ۲۴۹ روز جنگ بی‌امان روز به روز در سایه محاصره این منطقه و تداوم جنگ بدتر می‌شود، چنانچه آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد که ۸۰ درصد از جمعیت نوار غزه به دلیل ادامه جنگ و قطع کمک‌ها آب آشامیدنی پیدا نمی‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_3478609"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4221174/3478609?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما