شناسهٔ خبر: 67146126 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری جشنواره «مادر و کودک» در منطقه 16

نخستین جشنواره «مادر و کودک» به مدت چهار روز در بوستان بانوان منطقه 16 برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

جشنواره «مادر و کودک»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، پریسا موسی‌نژاد، معاون امور هنری و اوقات فراغت با اعلام خبر برگزاری جشنواره «مادر و کودک» اظهار کرد: به دلیل مناسب بودن فضای بوستان بانوان برای مادران و کودکان در منطقه 16، نخستین جشنواره «مادر و کودک» در این بوستان در حال برگزاری است. 

موسی‏‌نژاد با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: فراهم‌سازی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی مادران و کودکان، ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش و رشد کودکان از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی و همچنین، شناخت از طریق بازی‌های ورزشی، اجرای فعالیت‌های هنری و فکری از طریق بازی‌های گروهی با همسالان، گسترش و توسعه بازی‌های ورزشی و فعالیت‌های مختلف در بوستان‌های بانوان و در واقع افزایش نشاط اجتماعی مادر و کودک در سطح جامعه از اهداف مهم این جشنواره است.

وی با اشاره به روند ثبت نام شهروندان در این جشنواره نیز بیان کرد: بعد از نامه‌نگاری با مناطق 22 گانه، اطلاع‌رسانی و انتشار پوستر از طریق مناطق انجام و ثبت‌نام‌ها انجام شد. از هر منطقه 120 نفر شرکت کننده در این جشنواره به ثبت رسیده که استقبال بی‌نظیر بوده است.

موسی‌نژاد ادامه داد: در جشنواره «مادر و کودک»، گذرهای مختلفی همچون گذرهای بازی‌های مادر و کودک، فعالیت‌های فرهنگی، بازی‌های فکری  و همچنین، غذاهای سالم طراحی شده است.

وی اظهار کرد: گروه «نفس‌های تازه شهر» نیز که جزء گروه‌های مخاطب اداره‌کل امور زنان و خانواده هستند، در این جشنواره حضور دارند. همچنین در کنار گذرهای مختلف، ایستگاه‌‏های محیط زیست، بازی‏‌های فکری، خوردنی‎های سالم و.... در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند از امکانات فضای ورزشی بوستان بانوان با 50 درصد تخفیف بهره‏‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما