شناسهٔ خبر: 67145773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اسبقیان: تنیس باید مانند پینگ‌پنگ مدال بیاورد

آتنا خلیلی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توقع ما این است تنیس همانند پینگ‌پنگ برای ما مدال بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی تنیس بیان کرد: تعامل خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داریم و در این ۴۰ سال که در ورزش هستم، این تعامل بی‌سابقه است. صمیمیت و همدلی بین دو ارکان اصلی ورزش ایران به وجود آمده که در روند توسعه ورزش ایران تاثیرگذار است. 

او ادامه داد: سیزدهمین انتخابات را از ۱۸ فدراسیون که با سرپرست بودند، برگزار کردیم. پنج انتخابات دیگر را هم برگزار می‌کنیم. مجمع تنیس یک بار به تعویق افتاد که خوب بود چون شفاف‌سازی شد و هیچ مشکل خاصی هم وجود نداشت. 

اسبقیان در مورد انتظار وزارت ورزش از تنیس گفت: توقع ما از تنیس این است کم کم مانند پینگ‌پنگ برای ما مدال بیاورد و پرچم بالا برود. آرزوی من این است که بگویم تنیس هم تاریخ‌سازی کرد. امیدوارم در این چهار سال اتفاقات خوبی رخ دهد و موضوع قهرمانی جدی گرفته شود. منتظر گرفتن مدال در آسیا هستیم و کم کم به سمت گرفتن سهمیه المپیک برویم. 

او  با اشاره به اینکه وزارت ورزش دخالتی در مجامع ندارد، گفت: در فدراسیون دوومیدانی هم که به تعویق افتاد، تایید صلاحیت کاندیداها نیامده بود و با نظر مجمع تاریخ جدید انتخابات مشخص شد و این یعنی احترام گذاشتن به اعضای مجمع. ما به مجامع و رای آنها احترام می‌گذاریم و دخالتی نداریم و تنها نظارت داریم. ما دخالتی نداریم چون دخالت در شان وزارت ورزش نیست.

اسبقیان با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی حذف نشده است، تاکید کرد: برخی‌ها می‌گویند معاونت فرهنگی حذف شده اما معاونت فرهنگی حذف نشده بلکه اهمیت آن افزایش پیدا کرده است.‌ از آقای  عزیزی رییس فدراسیون تنیس درخواست دارم در این چهار سال علاوه بر قهرمانی، موضوعات فرهنگی و اخلاقی هم تقویت شود.

انتهای پیام

نظر شما