شناسهٔ خبر: 67140177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل تعلق گرفت

صاحب‌خبر -

سازمان ملی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به ایرانسل اعطا کرد.

صبح روز دوشنبه 21 خردادماه 1403، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. دکتر عباس علی آبادی (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، دکتر حسین فرهیدزاده (معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان)، معاونان وزارت صمت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه در این همایش حضور داشتند.

سازمان ملی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم شبکه در ایران اهدا کرد. این تندیس به دکتر بیژن عباسی آرند،‌ مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت، اما مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی از این شرکت، این جایزه را دریافت کرد.

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم در این همایش اظهار کرد به‌لحاظ رعایت اخلاق در کسب و کار، هیچ تفاوتی بین مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وجود ندارد. وی افزود باید اخلاق بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب و کار وجود نداشته باشد، حقوق طرفین رعایت نخواهد شد. حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم به اهمیت رضایت و حمایت از مشتریان اشاره کرد و افزود در دور جدید اعطای این جایزه، رویه‌های تازه و سخت‌گیرانه‌ای را در کنار افکارسنجی در پیش گرفتیم و تلاش کردیم در کنار تشویق بنگاه‌های اقتصادی، انگیزه‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

وی در ادامه بیان کرد بنگاه‌های اقتصادی را طبق شاخص‌های کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، تحت زیرشاخص‌هایی طبق جدول ارزیابی، بررسی کردیم. به‌گفته فرهیدزاده، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف‌کنندگان و اهمیت مشارکت آنها، تبدیل شده است.

افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده در بین تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات به‌منظور ارائه محصولات کیفی، تلاش برای برقراری قیمت عادلانه و منصفانه، تحویل به موقع و ارائه خدمات پس از فروش مناسب و تشویق مصرف‌کنندگان، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به‌شمار می‌روند.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده در این مراسم، طی یک فرایند یک ساله و طبق شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انجام شده است. عملکرد بنگاه‌ها و شرکت‌کنندگان در ارتباط با مشتریان و رضایت مصرف‌کنندگان، در این دوره از اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های قبل برخوردار بود. در نهایت در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، 280 شرکت متقاضی حضور داشتند که 9 شرکت حائز شرایط دریافت تندیس طلایی، 8 شرکت حائز شرایط دریافت تندیس نقره‌ای، 2 شرکت حائز شرایط دریافت تندیس برنزی و 16 شرکت حائز شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شناخته شدند.

شرکت ایرانسل نیز به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه ایران، موفق شد در بین برگزیدگان این همایش قرار بگیرد و تندیس نقره‌ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد. ایرانسل که خود را به‌عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری معرفی می‌کند، پیش از این هم در هشت دوره توانسته بود تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب کند.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نظر شما