شناسهٔ خبر: 67140069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعامل سازنده با کشور‌های جهان و گشایش سفارتخانه‌های تعطیل از دستاورد‌های دیپلماتیک دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تعامل سازنده با کشور‌های جهان و گشایش سفارتخانه‌هایی که سال‌ها تعطیل بودند از جمله عربستان، بحرین و … را از دستاورد‌های دیپلماتیک دولت سیزدهم برشمرد و گفت : تعامل دولت سیزدهم با دنیا بگونه‌ای بود که حدود ۳۰ درصد جمعیت دنیا برای شهادت رئیس جمهور شهید عزای عمومی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : امروز شرایط کشور بگونه‌ای است که هم چرخ صنعت هسته‌ای ما می‌چرخد و هم علی‌رغم همه تحریم‌ها شاهد رشد اقتصادی هستیم.

به گفته محمدی، در دولت سیزدهم برای استان کرمانشاه نیز اقدامات مهمی انجام شد که افتتاح پروژه بزرگ بیواتانول در پایان ماه جاری، درج اولین شرکت دانش‌بنیان کرمانشاه در تالار اصلی بازار دوم بورس و … حاصل آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه بر لزوم توجه به بخش کشاورزی کرمانشاه و حل مشکلات این بخش تاکید کرد و گفت: این آمادگی را داریم که دهستان به دهستان با مراجعه بین کشاورزان مشکلات آنها را حل کنیم و شهرستان کرمانشاه را نیز به عنوان پایلوت این کار انتخاب کنیم.

محمدی بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش بخش کشاورزی در استان تاکید کرد و افزود: باید صنایع تبدیلی را در کرمانشاه توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم محصولات کشاورزی بصورت خام از کرمانشاه حتی به سمت استان‌های دیگر برود، یادآور شد: گندم باید به صورت آرد، دام سبک به صورت بسته‌های گوشت فرآوری شده و … از کرمانشاه خارج شود.

به گفته این مسئول، این روند هم به درآمدزایی بیشتر برای استان و هم اشتغال جوانان کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خروج محصولات کشاورزی از استان تنها باید در شرایطی صورت بگیرد که مازاد نیاز باشد.

نظر شما