شناسهٔ خبر: 67140001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم در حال اجرا است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات کم بهره در جریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن تبریک این هفته عنوان داشت: با برنامه ریزی خوب دولت سیزدهم در شهرستان تنگستان، اقدامات مؤثر و متنوعی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ظرف سه سال گذشته در چند حوزه متفاوت جهاد کشاورزی اتفاقات بسیار خوبی افتاد و از جمله آنها اجرای طرح الگوی کاشت بود که در دولت سیزدهم بر اساس نیاز و روش‌های جدید کشاورزی کاشت گندم در شهرستان عملیاتی شد.

وی یاد آور شد: یکی از بحث‌هایی که در جهاد کشاورزی باید به آن پرداخت می‌شد موضوع تعداد زیادی از کارگاه‌های اقتصادی بود چه در حوزه کشاورزی و چه بخش آبزی پروری که مدت‌های غیر فعال بودند که به عنوان زیر مجموعه جهاد کشاورزی بشمار می‌آید احیا شد و به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: تا قبل از دولت سیزدهم در تنگستان یک مرکزی تکثیری لارو ماهی یک مرکزی بود که طی سه سال در این دولت با دعوت از مردم و سرمایه گذاران هم استانی ۲ مرکز لارو ماهی دیگر ایجاد شد می‌تواند تا حدودی نیاز شهرستان در زمینه لارو ماهی برطرف کند.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که در حوزه جهاد کشاورزی انجام شد و موفقیت آمیز بود بحث مدیریت و ساماندهی تأمین، توزیع و استفاده صحیحی از آب که با یک کار بسیار خوبی که ایجاد شد سامانه نانینو صورت گرفته امروز نه در تأمین آرد و نه در توزیع با نظارت‌هایی که انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در نحوه پخت نان در شهرستان با نظارت‌های بسیار خوبی که توسط بازرسان انجام می‌گردد به نحو مطلوب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در تنگستان از نظر توزیع کالای اساسی مورد نیاز موردم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی اقلام مورد خانواده‌ها در انبارهای شهرستان موجود است.

لطفی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی و نخیلات با احداث جاده بین مزارع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان انجام شده و همچنین پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات کم بهره در جریان است.

نظر شما