شناسهٔ خبر: 67321578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد؛

مشارکت دانش آموزان استان تهران بعنوان همیار فرماندار در انتخابات

تهران- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: دانش آموزان استان تهران به عنوان خبرنگار و همیار فرماندار در انتخابات مشارکت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بهرامی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و سایر اعضای شورا در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: این شورا با مصوباتی مثل ترویج مهارت آموزی با استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی و توسعه هنرستان‌ها برگزار شد.

بهرامی با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان، گفت: برای گسترش رشته‌های مهارتی و فنی در آموزش و پرورش استان تهران این موضوع در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه در حوزه سوادآموزی با طرح ابتکاری که سال گذشته در شهرهای استان تهران انجام شد آورده‌های خوبی داشته ایم افزود: در این خصوص مصوب شد که با کمک بخشداران و دهیاران این موضوع به روستاها هم تسری پیدا کند.

بهرامی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در خصوص برگزاری انتخابات هشتم تیرماه سال جاری بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها مقرر شد در انتخابات پیش رو نیز تعدادی از دانش آموزان علاقه مند به برگزاری فرآیند انتخابات در قالب‌های مختلف خبرنگاران و همیاران فرماندار در صورت داشتن شرایط مشارکت کنند تا انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: موضوع آموزش و پرورش در رودبار، قصران و شمیرانات نیز مقرر شد به جلسات کارشناسی آینده موکول شود.

نظر شما