شناسهٔ خبر: 67138718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در مجلس در گفتگو با شیرازه:

تفکر شهید رئیسی ملاک انتخاب ما باشد

نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگداشت واقعی سیدالشهدای خدمت این است که با حضور حداکثری در انتخابات نزدیک‌ترین فرد به تفکر آنان را انتخاب کنیم تا این حرکت بدون وقفه و با همان سرعت و جدیت ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی فروردین در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران برای اینکه بتواند عمق راهبردی خود را تثبیت کند و کام مردم را شیرین کند و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پُر کند به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.


وی ادامه داد: به نظر بنده در شرایط حاضر بهترین و کامل‌ترین شاخص‌ها را رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند و لازم است اصحاب رسانه و صاحبان تریبون‌های مختلف این شاخص‌ها را به‌درستی برای مردم تبیین کنند.


نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم مردم در حرم امام راحل که فرمودند: مردم در بدرقه شهیدان خدمت حماسه آفریدند، تصریح کرد: این اجتماعات پُرشور پیام‌هایی داشت؛ یکی از پیام‌ها همین بود که ملّت ایران در مقابل حوادث گوناگون با انگیزه و مقاوم حضور خود را نشان می‌دهد.


وی تأکید کرد: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور در واقع امتداد و مکمل حماسه حضور در بدرقه شهیدان عزیز پرواز اردیبهشت است.


نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قدرشناسی حقیقی از شهدای خدمت، تداوم مسیر خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهدافی که آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش دنبال کردند، است.


وی اضافه کرد: بدرقه شهیدان فقط به حضور در مراسم تشییع و تکریم آنان ختم نمی‌شود، بزرگداشت واقعی آنان این است که با حضور حداکثری در انتخابات نزدیک‌ترین فرد به تفکر آنان را انتخاب کنیم تا این حرکت بدون وقفه و با همان سرعت و جدیت ادامه یابد.


این مقام مسئول بیان کرد: تجربه تاریخی هم‌نشان می‌دهد که ملت ما در حوادث این‌چنینی سنگ تمام می‌گذارند، پس از شهادت شهید رجایی، شخصی را به ریاست جمهوری برگزیدند که حرکت انقلاب به سمت اهدافش مضاعف شد.


وی در پایان افزود: یقیناً این بار نیز ملت ایران هم با مشارکت قوی و هم انتخاب اصلح این مسیر پر افتخار را پر صلابت‌تر از گذشته ادامه خواهند داد.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظر شما