شناسهٔ خبر: 67565368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مشرق گزارش میدهد؛

مردانی که باید قانونا آنها را «زن خانه دار» دانست!/ حکم عجیب و غریب دادگاه ملی کار رژیم صهیونیستی

دادگاه ملی کار رژیم صهیونیستی حکم عجیبی را در جهت حمایت از مردان همجنسگرا صادر کرده است، مسئله ای که اوج رذالت اخلاقی و حیوانیت صهیونیست‌ها را نشان میدهد.

صاحب‌خبر -

سرویس جهان مشرق - اگر نتوان گفت که جامعه رژیم صهیونیستی، یکی از کثیف ترین جوامع بشری است، قطعا میتوان آن را جزو معدود جوامع کثیف و حیوان صفت در دنیا نامید، جامعه ای که تاریخ بشر به خود ندیده است.

از جمله علل این امر، مسئله پیشتازی صهیونیست‌ها در رواج ناهنجاری شیطانی، به نام همجنسگرایی است. صهیونیست‌ها که خود را حامی شریعت یهود میدانند، اکنون سرزمین های اشغالی را تبدیل به یکی از امن ترین نقاط جهان برای شیطان پرستان و شیطان صفت هایی به نام همجنسگرایان کرده.

عمق فاجعه این امر در جایی است که صهیونیست با گذشت زمان نه تنها از این عمل شنیع و غیر انسانی خود پشیمان نمی شوند، بلکه رفته رفته تلاش می کنند تا این سبک زندگی حیوانی را گسترش دهند.

در همین رابطه، دادگاه ملی کار رژیم صهیونیستی حکم جدیدی به نفع همجنسگرایان در اسرائیل صادر کرده است که جدا از باطن نفرت آور و رقت آور عمل دادگاه ملی کار اسرائیل، ظاهر این حکم، هر انسان عاقلی را به خنده ای تلخ از این وضعیت وامیدارد.

در همین رابطه، دادگاه ملی کار رژیم صهیونسیتی مقرر کرد که مردی که با شریک همجنس خود به عنوان عضوی از خانواده مشغول زندگی مشترک است، می تواند تحت عنوان «زن خانه دار» قرار گیرد.

مردانی که باید قانونا آنها «زن خانه دار» دانست!/ حکم عجیب و غریب دادگاه ملی کار رژیم صهیونیستی حکم دادگاه ملی کار: مردان دگرباشان جنسی را می توان یک «زن خانه دار» در نظر گرفت

ماجرا از آنجا شروع شد که به گفته وب سایت عبری زبان معاریو، صهیونیستی به نام "هندل" که یک همجنس گرا است، برای دریافت معافیت از پرداخت هزینه های تامین اجتماعی و بیمه سلامت به موسسه بیمه ملی مراجعه کرد. اما موسسه بیمه درخواست این صهیونیست را به این دلیل رد کرد که این معافیت فقط برای "زنان" اعمال می‌شود.

پس از این مسئله، این صهیونسیت در رابطه با این اتفاق، به دادگاه منطقه ای کار در تل آویو دادخواست داد و این دادگاه ادعای او را پذیرفت و اعلام کرد که قانون باید در مورد زوج های خانواده همجنس گرا نیز اعمال شود. قضات صهیونیست در این پرونده اعلام کردند قانون باید به طور یکسان تفسیر شود تا در مورد مردان در یک خانواده همجنسگرا نیز اعمال شود.

قاضی زن اسرائیلی، وردا ویرت لیونه خاطرنشان کرد که تمایز بین زن و مرد در ماده 238 قانون مبتنی بر مفاهیم قدیمی دهه 1950 است و این تفسیر باید با زمان ما تطبیق داده شود و انعطاف پذیری برای خانواده های متنوع مجاز باشد.

به گفته وب سایت معاریو این تصمیم، گام مهمی برای ارتقای برابری و حقوق بشر در اسرائیل است!

نظر شما