شناسهٔ خبر: 67137552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فرمانداری های برتر ستاد خدمات سفر استان تهران معرفی شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: در ارزیابی‌های انجام شده فرمانداری تهران،بهارستان و فیروزکوه در خصوص خدمات سفر برتر شناخته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله تقی زاده بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران اظهار کرد: ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها شروع شد و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید و ما تقریباً ۱۴ پروژه استانی، ۱۶ فرمانداری در سطح استان و نزدیک به ۴۸ دستگاه را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی افزود: در روزهای پیش رو سفرهای تابستانی را خواهیم داشت و انتظار داریم، که ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه، امداد و…را در دستور کار خود قرار دهد.

تقی زاده با بیان اینکه اقدامات خوب دستگاه‌ها در خصوص موضوعات موضوع اسکان، رفاه و امداد در پایان دوره مورد تقدیر قرار می‌گیرند، گفت: در صورت کوتاهی و کم کاری دستگاه‌ها نیز نیز تمام مواد رصد و تذکر داده می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: در ارزیابی‌های انجام شده برای نوروز فرمانداری تهران در گروه «الف»، فرمانداری بهارستان در گروه «ب» و فرمانداری فیروزکوه در گروه «ج» برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد، که یک دیدگاه در جهت اقدامات برای کاهش مرگ و میرها در سفر بود، که در این خصوص اورژانس و هلال احمر و حمل و نقل و ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقی زاده گفت: در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد، که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و نیز کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما