شناسهٔ خبر: 67135446 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ربات همستر کمبات و تپ سواپ چیست؟ بله ، درآمد واقعیست!

صاحب‌خبر -

ربات همستر کمبات و تپ سواپ چیست ؟ ایا درآمد از همستر (hamster combat) ، تپ سواپ (tapswap) یا ناتکوین آن هم با کلیک کردن حقیقت دارد؟ بله!

یکم منطقی به قضیه نگاه کنیم ، چرا باید بابت کلیک به رایگان پولی دریافت کنیم؟ واقعیت دارد این مسئله ؟ بله ! کاملا منطقی و واقعی است !

یک مثال بزنیم ، فرض کنید در کل دنیا یک سنگ معدنی وجود دارد به اسم همستر ، حال این سنگ معدنی هیچ ارزشی ندارد !

چکار کنیم بتونیم با این سنگ بی ارزش ثروت مند شویم؟ تمام سنگ های معدنی همستر را در دنیا جمع آوری کرده و یکجا میکنیم .

8 دهم سنگ ها را انبار میکنیم و نزد خودمان نگه میداریم و 2 دهم دیگر را برای یک پروژه ارزش گزاری آماده میکنیم. (سنگ همستر گرمی 5 هزار تومان مشخص می‌کنیم)

حال چند کامیون هندوانه را آورده و قصد فروش آن را داریم.

در صورتی که نقدی پرداخت کنید ، کیلویی 20 هزار تومان ، یا 1 گرم سنگ همستر !

حال برای مشتری بسیار سود اور است که جای پرداخت 20 هزار تومان ، 5 هزار تومان سنگ همستر را خریداری کند و هندوانه را با همان 5 هزار تومان خریداری کند!

یعنی جای پرداخت 20 هزار تومان پول نقد ، 5 هزار تومان در کل پرداخت کردیم !

در اینجا سنگ همستر ارزش پیدا میکند به 5 هزار تومان ، اما درحال تمام شدن است ! چه اتفاقی رخ میدهد؟ سنگ همستر گرانتر میشود ، به گرمی 10 هزار تومان ، ایا برای مشتری به صرفه است که سنگ را گرمی 10 هزار تومان خریداری کند و جای 20 تومان ، فقط 10 تومان هزینه هندوانه را بپردازد؟ قطعا 10 تومان بسیار با ارزش تر از 20 تومان است ! 15 تومان چطور ، بله ! 5 تومان باقی میماند !

هندوانه فروش ضرری نکرده است ! چرا که تمام سنگ های بازار را تقریبا جمع آوری کرده و تمام مردم به دنبال این سنگ خواهند بود ، چرا که همان شخص اعلام کرده لوازم خانگی ، ماشین ، خانه و هرچیزی را با سنگ همستر معامله میکند!

حال هندوانه فروش هر سنگ را به قیمت 17 تومان بابت هر گرم به فروش میرساند ! و جمعا 22 هزار تومان جای 20 تومان سود میکند ! 5 تومان سود خود هندوانه و 17 تومان از فروش هزینه سنگ بی ارزش !

سنگ آنقدر پخش و کمیاب میشود که روز به روز به قیمت آن افزوده میشود ، چرا که به هر قیمتی تهیه کنید ، هندوانه را با هزینه کمتر از آن میتوانید خریداری کنید !

2 هشتم باقی مانده ی سنگ چه میشود ؟ قطعا محصولات زیادی به زودی روانه بازار میشود! خیلی آهسته به نحوی که بازار خراب نشود هر بار از انبار سنگ ها را روانه بازار میکنیم و به قیمت 17 تومان میفروشیم چرا که محصولی مثل هندوانه را با 3 هزار تومان سود میتوانیم تهیه کنیم .

حال سنگی که هیچ ارزشی نداشت ، بسیار کم یاب ، گران ، و سود ده شده ، هم برای دریافت کننده و هم فروشنده !

ارز مجازی نات کوین ، تپ سواپ ، همستر همگی از همین داستان پیروی میکنند!

برای اینکه این سکه ها (ارز مجازی) با ارزش شوند و وارد بازار ارز های مجازی شوند ، باید ثابت کنند که کاربران زیادی از این ارز استفاده میکنند.

پس به مرکز ارز جهانی یعنی CFTC و FinCEN مراجعه میکنیم و اعلام میکنیم مثلا 100 میلیارد سکه داریم (همستر نات کوین و تپ سواپ) و قصد داریم به لیست ارز های قانونی مانند بیت کوین اضافه شود . (اگر فقط 1 عدد سکه اضافه کنیم به کل لیست اعلامی ، این ارز مسدود و ممنوع میشود!)

این دو مرکز یعنی CFTC و FinCEN اعلام میکنند که چرا باید لیست شود؟ پس ما اعلام میکنیم چون 100 میلیون نفر از این ارز دارند؟

سپس میپرسند که آیا این 100 میلیون نفر واقعی است یا دروغ میگوییم؟

پس برای اثبات واقعی بودن کاربران ، رباتی مانند تپ سواپ و همستر و ناتکوین مینویسیم. حال برای کسب سکه باید روی صفحه کلیک کنید !

حال به مرکز نشان میدهیم که 100 میلیون نفر روزانه دارند این ارز را استخراج میکنند ، حساب دارند و روی صفحه خود کلیک میکنند !

1 میلیون نفر هم کافیست تا ارز لیست شود ! اما با وجود قدرت تلگرام و کاربران زیاد تلگرام ، ارز هایی که معرفی میشوند ، به سرعت معروف و کاربر جذب میکنند.

حال از 100 میلیارد سکه یا ارزی که داریم ، 50 میلیاردشو به رایگان پخش میکنیم بین 100 میلیون کاربر . پس از لیست شدن ، با ارز هایی که دریافت کردید در تلگرام میتوانید بیت کوین و هرگونه ارز دیگری را تهیه کنید!

حال تلگرام محصولات اشتراکی خود مانند تلگرام پرمیوم را به نصف قیمت مانند ناتکوین به فروش میرساند و به زودی با دیگر شرکت ها قراردادی بسته که محصولات خود را اعلام کنند که با ناتکوین به نصف قیمت میفروشند !

مانند هندوانه فروش ، درست است که نصف سود میکنند یا هیچ سودی از تولیدشان نمیکنند ، اما هنگام فروش نات کوین ، بیشتر از سود محصول ، سود میکنند !

به عنوان مثال ، دوج کوین ! ایلان ماسک ، ثروت مند ترین شخص جهان اعلام کرد که ماشین های برقی خود را با دوج کوین به فروش میرساند ، قیمت هر ماشین را کمتر از نرخ نقدی اعلام کرد و همین باعث شد یک شبه دوج کوین معروف ، فروش زیاد و ارز دوج کوین ، کمیاب شود !

حال چطور ارز همستر یا تپ سواپ استخراج کنیم؟

با شماره مجازی تلگرام میتوانید دها اکانت تلگرام بسازید ! با هر اکانت روزانه میزان زیادی همستر و نات کوین را دریافت کنید ، سپس همه را به اکانت اصلی تلگرام خود منتقل کنید!

برنامه app duplicate را نصب کنید تا تلگرام را تبدیل به 10 تلگرام روی گوشی خود کنید ! وارد برنامه app duplicate شوید و تلگرام را انتخاب و تعداد مورد نظر برای نسخه های تلگرام را انتخاب کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/06/images_1717845600_66643e606923b.jpg

حال که 10 برنامه تلگرام روی گوشی خود دارید ، وارد صفحه https://shiznumber.com/services/telegram شوید و ارزانترین شماره مجازی تلگرام را انتخاب کنید. (ارزانترین شماره مجازی یافت شده برای تلگرام شیزنامبر بوده و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک یعنی اینماد است که می‌توانید قیمت دیگر فروشگاه ها را نیز مقایسه کنید.)

10 شماره مجازی ارزان تهیه کنید و هر 10 تا را روی 10 تلگرام وارد کنید.

هر روز به تلگرام های خود سر بزنید و ارز های رایگان خود را دریافت و به اکانت اصلی تلگرام خود منتقل کنید!

توجه : نیازی نیست 10 برنامه را اجرا کنید ! حتی اگر برنامه غیر فعال باشد ، باز هم سکه های هدیه دریافت میکنید!

اما به میزان بیشتر ، سکه هایی را با کلیک باید به دست آورید و هر روز یک میزان سهم کلیک دارید !

اگر سهم کلیک امروز 1000 بار کلیک باشه ، حیف است که منتظر فردا بمانید ! وارد تلگرام دیگرتان شوید و سهم آن اکانت را با کلیک به دست آورید (ترفند های زیادی برای کلیک سریع وجود دارد که 1 دقیقه ای 1000 کلیک را استخراج میکنید ، مانند نصب برنامه auto click )

برنامه auto click را نصب کنید تا در هر صدم ثانیه دها بار روی صفحه کلیک کند و سریعا از این 10 اکانت سکه ها را جمع آوری کنید.

روزی یک ساعت همین عمل را تکرار کنید ، فراموش نکنید که تعداد سکه ها محدود است و بهتر است هر روز به موقع به اکانت ها سر بزنید تا سکه های هدیه را جمع آوری کنید!

هشدار : صبر بهترین کار است ! حتی با وجود لیست شدن و قیمت خوردن این ارز ها ، آن را نفروشید !

موجودی و حساب خود را فراموش کنید تا چندین ماه ! اجازه دهید تا 50 میلیارد سکه باقی مانده نیز منتشر شود ، چرا که اگر ارز های باقی مانده به ناگهان منتشر شود (به اصطلاح پامپ شود) ، قیمت ارز تا چند ماه افت میکند ، اما سپس روز به روز با معاملاتی که با این ارز رخ میدهد ، ارز با ارزش میشود!)

نظر شما