شناسهٔ خبر: 67134055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

استخراج رمز ارز، پشت موتور

خبر‌ها حاکیست حتی موتورسواران هم در حین حرکت در حال بازی همستر هستند و این اقدام باعث بی توجهی آنها به جلو و بروز سوانح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استخراج رمز ارز، پشت موتور. به گفته رئیس پلیس راهور تهران، سال گذشته ۳۶ درصد از تصادفات پایتخت و امسال نیز ۳۸ درصد از تصادفات به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد که این مسئله بیشتر به خاطر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است. بازی همستر باعث کاهش توجه و تمرکز رانندگان شده و می‌تواند منجر به وقوع تصادفات جرحی و فوتی شود. متاسفانه حتی شاهد هستیم که موتورسواران نیز در حال انجام این بازی هستند و این مسئله برای راکبان موتورسیکلت‌ها بسیار خطرناک‌تر است، زیرا با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی موتورسیکلت زمین می‌خورد.
---
بازداشت سارق گوشواره طلای کودکان در شرق تهران. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفته، سارق موتوری با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت شرق تهران اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است. متهم در جریان یکی از سرقت‌های خود به گوش دختر ۸ ساله‌ای آسیب جدی وارد کرده بود. متهم دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری اعم از ربودن اطفال، سرقت مسلحانه و سرقت منزل بوده و در تحقیقات ابتدایی به ۸ فقره سرقت گوشواره کودکان در شرق تهران اعتراف کرده است.
---
سرقت نبود جابجایی بود. سخنگوی قوه‌قضائیه گفته: برخی از فرش‌های کاخ سعدآباد که مدعی بودند به سرقت رفته در دستگاه‌های دولتی پیدا شدند. از این منظر بحث سرقت اتفاق نیفتاده است. موضوع این است که بدون رعایت تشریفات قانونی به اصطلاح سهل‌انگاری شده که شائبه سرقت را مطرح می‌کنند.

 

 

<div id="video-display-embed-code_11206626"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257370/11206626?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما