شناسهٔ خبر: 67095487 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

کشف بیش از ۱۰۰ خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام

مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام حین پایش مسافران ورودی به فرودگاه، به دو چمدان همراه مسافر، مظنون شدند و ۱۲۰ خزنده کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کشف ۱۲۰ خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام. فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفته: مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام حین پایش مسافران ورودی به فرودگاه، به دو چمدان همراه مسافر، مظنون شدند. مأموران تعداد ۱۲۰ خزنده، از جمله ۳۱ عدد مار برمس پایتون، ۵۹ عدد مارمولک ایگوانا و ۳۰ عدد لاک پشت سوئدی را کشف و ضبط کردند.

فراهم شدن امکان فعال سازی گوشی‌های جامانده در طرح ریجستری از امروز

به گفته رئیس کل گمرک، جاماندگان ثبت موبایل و ریجستری از امروز می‌توانند گوشی‌های خود را ثبت نهایی کنند. متقاضیان می‌توانند از طریق نزدیک‌ترین گمرک اجرایی یا مبدأیی که به کشور وارد شده‌اند، فرایند ثبت تلفن همراه خود را نهایی کنند.

پلیس به‌دنبال عاملان نزاع گروهی در شهرک غرب تهران. اوایل خرداد ماه امسال وقوع نزاع و درگیری گروهی از اراذل و اوباش در مجتمع تجاری گلستان در شهرک غرب به پلیس اطلاع داده شد که شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع و درگیری در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته است.


درخواست کارت سوخت اینترنتی نشد

اینترنتی شدن ثبت درخواست کارت سوخت که قرار بود از اول خرداد اعلام شود برای بار دوم به تعویق افتاد. این در حالیست که وزارت نفت تمام زیرساخت‌ها، دیتابانک و بستر‌های لازم را از پلیس دریافت کرده است و حالا توپ اینترنتی شدن کارت‌سوخت در زمین وزارت نفت است.

 

<div id="video-display-embed-code_11199686"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255570/11199686?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما