شناسهٔ خبر: 66925607 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

آغاز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری از ۱۰ خرداد

وزیر کشور گفته از فردا پنجشنبه ۱۰ خرداد، ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آغاز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری از فردا. وزیر کشور گفته از فردا پنجشنبه ۱۰ خرداد، ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.
صدا
---
دستگیری سوداگر پرندگان شکاری در تجریش. به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات، روز گذشته محیط‌بانان این اداره در محدوده تجریش تهران متوجه حضور متخلف فروش پرندگان شکاری شدند و پس از هماهنگی‌های لازم در محل حاضر شدند و متخلف را دستگیر کردند. دو شاهین، چهار جغد، دو مرغ مینا و یک سنجاب از متخلف کشف شده.
---
کاسبی با فروش ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی. با واردات خودرو‌های برقی و سیل ثبت نام‌ها حالا نوبت به ایستگاه‌های شارژ می‌رسد. برخی از شرکت‌ها اقدام به واردات و نصب ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی می‌کنند که البته ارزان نیست. اگر بخواهید یک ایستگاه با قابلیت شارژ سریع در خانه خود نصب کنید قیمتی بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان خواهد داشت. در صورتی که ایستگاه‌های شارژ سریع در شهر‌ها افزایش نیابد بازار فروش این نوع ایستگاه‌ها بسیار داغ می‌شود.
---
کلاهبرداری یک‌میلیاردی با حراج کتانی اورجینال. رئیس پلیس فتای پایتخت گفته: ۲۰ نفر از یک صفحه اینستاگرامی فروش کتانی شکایت کردند که پس از دریافت پول دیگر جواب‌شان را نداده است. پس از دستگیری مدیر این صفحه در غرب تهران، او اقرار کرد که بیش از یک‌میلیارد تومان از این راه کلاهبرداری کرده است.

<div id="video-display-embed-code_11166673"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4247249/11166673?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما