شناسهٔ خبر: 67133952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از دانش آموز نخبه قائم شهری

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با حضور در منزل دانش آموز امیرمحمد خلیلی عضو تیم ملی المپیاد از تلاش‌های او و حمایت‌های خانواده اش تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با حضور در منزل دانش آموز امیرمحمد خلیلی عضو تیم ملی المپیاد رشته جغرافیای جمهوری اسلامی ایران اعزامی به رقابت‌های جهانی از تلاش‌های او و حمایت‌های خانواده اش تقدیر کرد.

کمالی با اشاره به نقش مهم والدین در کنار معلمان و مدرسه و ایجاد فضا و انگیزه برای موفقیت بیشتر آینده سازان کشور گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون دانش آموزان مازندران ۴۹ مدال ارزشمند علمی در سطح ملی کسب کردند. 

وی افزود: امسال نیز دانش آموزان مازندران در سه رشته المپیادی جغرافیا، ریاضی و علوم زمین با کسب چهار سهمیه و عضویت در تیم ملی جمهوری اسلامی به المپیاد جهانی دانش آموزان راه یافتند.

امیر محمد خلیلی دانش آموز پایه یازدهم علوم انسانی از دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی قائم شهر هم گفت: طبق گزارش باشگاه دانش پژوهان در فرایند حضور در المپیاد علمی دانش آموزی از بین ۱۰۰۰ دانش آموز کشور ۴۰ نفر به مرحله مسابقات تابستانی سال گذشته راه یافتیم که هشت نفر موفق به احراز رتبه نخست و مدال طلای ملی شدیم و نهایتا تیم چهار نفره ما از جمهوری اسلامی به مرحله جهانی المپیاد جغرافیا که شهریور امسال در کشور ایرلند برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پایان این دیدار ضمن اهدای لوح سپاس به امیر محمد خلیلی برای ایشان و دیگر دانش آموزان نخبه اعزامی به المپیاد‌های جهانی آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما