شناسهٔ خبر: 67492618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در خردادماه امسال انجام شد؛

ثبت بیش از ۴ میلیون تردد بین استانی در همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ثبت ۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تردد بین استانی وسیله نقلیه در جاده‌های این استان در خرداد امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی گفت: متوسط روزانه تردد بین استانی در این ماه ۱۳۳ هزار و ۱۸۱ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت؛ سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان در این مدت ۱۷ درصد گزارش شده است.

آهکی تاکید کرد: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه پرترددترین محور در این بازه محور سه راهی همدان- بهار بوده است، تصریح کرد: میزان تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان ۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی در ادامه در خصوص استفاده هموطنان از خدمات تلفن گویای ۱۴۱ افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.141.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به شکل تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

نظر شما