شناسهٔ خبر: 67132017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

البرز میزبان رویداد ملی تولید آثار هنری عملیات وعده صادق شد

رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: رویداد بزرگ تولید آثار هنری با موضوع عملیات وعده صادق در البرز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج محمد مهرابی، در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد بزرگ تولید آثار هنری با موضوع عملیات «وعده صادق» خبر داد و گفت: این رویداد به صورت ملی و به دبیری البرز برگزار می شود.

وی افزود: ادبیات، پویانمایی، هنرهای تصویری شامل کلیپ، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه، هنرهای تجسمی شامل پوستر، اینفوگرافیک و کاریکاتور، سرود و موسیقی، استندآپ و پادکست بخش های این رویداد هستند و علاقه مندان می توانند تا تاریخ 30 تیر ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را در سایت www.vaadeh.sadegh.com بارگذاری یا در تمامی پیام رسان ها به شماره 09338781813 یا آی دی @vaadeh_sadegh_admin در پیام رسان های ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند.

شایان ذکر است نغمه مستشار نظامی دبیر بخش ادبیات، بابک کرباسی دبیر بخش پویانمایی، علی شجاعی، دبیر بخش هنرهای تصویری، مهدی متولیان دبیر بخش هنرهای تجسمی، محسن توسلی دبیر بخش سرود و موسیقی، محسن نادری دبیر بخش پادکست و علی ضیایی دبیر بخش استندآپ است.

همچنین محمود یوسفی به عنوان دبیر اجرایی، مجید شاه حسینی به عنوان مشاور عالی رویداد و عبدالحمید قدیریان نیز به عنوان دبیر علمی رویداد در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما