شناسهٔ خبر: 67131892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ضرورت توسعه خدمات درمانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توسعه خدمات درمانی در این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز_ سه شنبه بیست و دوم خرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیان برخی مشکلات و دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه وزارت کار و با تاکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در عسلویه، اظهار کرد: توسعه بیمارستان نبی اکرم عسلویه از ۳۶ تخت بیمارستانی به ۶۴ تخت از مطالبات مهم مردم است که اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و باید تداوم یابد.

وی بر لزوم بازسازی بیمارستان کنگان تاکید کرد و افزود: بازسازی بیمارستان کنگان از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان است و باید محقق شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بازسازی کلینیک تخصصی مبعث از مطالبات حوزه درمانی تأمین اجتماعی در بوشهر است که نیازمند پیگیری و اهتمام جدی است.

محمدی زاده بر لزوم توسعه بخش قلب بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: خرید دستگاه آنژیوگرافی و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از مطالبات این مجموعه است.

وی یادآور شد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خطاب به معاونین و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه، دستورات لازم برای پیگیری و رفع موارد مطروحه را صادر کرد.

منبع: فارس

نظر شما