شناسهٔ خبر: 67121528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار بوشهر خواستار گسترش خدمات درمانی شد

استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در استان گفت: توسعه تخت‌های بستری بیمارستان عسلویه، بازسازی و تجهیز بیمارستان کنگان و کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی از مطالبات مهم حوزه‌های درمانی استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در دیدار با سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برخی مشکلات و دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه وزارت کار پرداخت و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در عسلویه اظهار داشت: توسعه بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه از 36 تخت بیمارستانی به 64 تخت از مطالبات مهم مردم است که اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و باید تداوم یابد.

استاندار بوشهر بر لزوم بازسازی بیمارستان کنگان تأکید کرد و افزود: بازسازی بیمارستان کنگان از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر است و باید محقق شود. بازسازی کلینیک تخصصی مبعث از مطالبات حوزه درمانی تأمین اجتماعی بوشهر است که نیازمند پیگیری و اهتمام جدی است.

محمدی‌زاده بر لزوم توسعه بخش قلب بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تأکید کرد و یادآور شد: خرید دستگاه آنژیوگرافی و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از مطالبات این مجموعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خطاب به معاونین و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه، دستورات لازم برای پیگیری و رفع موارد طرح شده را صادر کرد.

انتهای پیام/190

نظر شما