شناسهٔ خبر: 67130856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمات دولت سیزدهم در سمنان با ساخت مجتمع‌های فرهنگی هنری

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به طرح‌های فرهنگی و هنری استان در تخصیص اعتبارات گفت: با اقدامات و پیگیری های انجام شده، عملیات ساخت مجتمع‌های فرهنگی نیمه‌تمام استان از سرگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در نشست تبیینی انتخابات با فعالان انجمن‌های فرهنگی‌ و هنری استان در تالار تئاتر شهر سمنان، گفت: آغاز عملیات اجرایی تالار مرکزی سمنان و بیش از ۶ مجتمع فرهنگی و هنری که‌ نیمه تمام‌ رها شده بود و همچنین تخصیص اعتبار مطلوب در حوزه فرهنگ و هنر، از جمله اقدامات ارزنده دولت سیزدهم بود.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم و شخص شهید آیت الله رییسی(ره) در سفر به استان سمنان به مباحث فرهنگی رویکرد و نگاه ویژه ای داشت و در این حوزه اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سمنان عنوان‌ «پایتخت کتاب ایران» را به خود اختصاص داد، افزود: امروز یکی از بهترین راه های مبارزه با آسیب های اجتماعی به‌کارگیری زبان هنر در پیگیری و پیشبرد امور است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مسوولان استان تمام‌ تلاش و سعی خود را به‌کارمی‌گیرند تا با تسهیل در امور، کمک‌حال و حامی هنرمندان و فعالان فرهنگ وهنر باشند، افزود: حوزه هنری و فعالان این حوزه باید به صورت ویژه در بحث تقویت ارتباط با دانشگاه‌های استان و ارتباط تنگاتنگ با دانشجویان، اهتمام ورزند.

بانک‌ها پیگیر مطالبات مردم در سفر دوم آیت الله رئیسی باشند

استاندار سمنان امروز همچنین در نشست تبیینی انتخاباتی با اعضای کمیسیون هماهنگی بانکهای استان بیان کرد: بانک‌های عامل سمنان در صورت ارائه خدمات مطلوب به آحاد اقشار جامعه و همراهی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت از جمله تسریع در امور حمایت از رونق تولید، رضایتمندی مردم و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات را محقق می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه بانکهای عامل استان تاکنون در بحث همراهی با سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم در راستای راه اندازی واحدهای راکد، ستاد تسهیل، تسهیلات طرح جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن و سایر حوزه ها عملکرد خوبی داشتند، اضافه کرد: بانک‌های عامل استان در راستای رضایت و خشنودی روح مطهر و پاک شهید جمهور آیت الله رئیسی(ره) و همچنین افزایش رضایتمندی مردم، نامه ها و مطالبات مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان را به صورت ویژه پیگیری و رسیدگی کنند.

استاندار سمنان از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بانکی در راستای تقویت منابع مالی بانکهای عامل استان خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان نیز ضرورت دارد تا در راستای تقویت تعامل دوسویه با بانک‌ها، تقویت منابع مالی و ارتقاء جایگاه اقتصادی استان، مراودات و تراکنش های مالی خود را در بانکهای عامل داخل استان انجام دهند.

نظر شما