شناسهٔ خبر: 67247661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش سمنان:

دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در استان سمنان برگزار شد

سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان از برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در مدارس استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر حسنان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: این دوره با هدف ارتقای کیفی آموزش در استان سمنان اجرایی شده است.

وی افزود: ارزیابی آزمون‌های استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور محور این دوره است.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره را تربیت ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای، عنوان و تأکید کرد: ارزیابی دقیق و علمی داوطلبان، ضامن انتخاب شایسته‌ترین افراد برای خدمت در آموزش و پرورش و ارتقا کیفیت نظام آموزشی است.

حسینان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره، طی فراخوانی از میان متقاضیان انتخاب شدند تا فرآیند ارزیابی تخصصی داوطلبان مشاغل کیفیت‌بخشی را انجام دهند و گذراندن کامل دوره آموزشی و کسب حد نصاب نمره قبولی، شرط به‌کارگیری ارزیابان در فرآیند ارزیابی داوطلبان استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی است.

وی افزود: هر دوره به‌مدت سه روز به‌صورت تئوری و عملی انجام می‌شود و ارزیابان علاوه بر مباحث نظری با روش‌های ایفای نقش، مصاحبه و بحث گروهی که از آیتم‌های ارزیابی است آشنا می‌شوند.

نظر شما