شناسهٔ خبر: 67130612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا ۲۶ خرداد:

تمدید ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در اسدآباد 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تا ۲۶ خردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

تمدید ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در اسدآباد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت الاسلام احمدرضا خزائی افزود: فرآیند ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) در شهرستان اسدآباد آغاز شد.

او تصریح کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات فقط از طریق میز خدمت اداره اوقاف به نشانی my.oghaf.ir انجام می‌شود و تفکیک هر کدام از گروه‌های سنی به‌صورت هوشمند است و احراز هویت شرکت‌کنندگان توسط سازمان ثبت احوال کنترل می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: علاقه‌مندان در این دوره از مسابقات در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال در رشته‌های بخش آوایی و بخش معارفی تخصصی در مرحله شهرستانی با هم رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدرضا خزائی افزود: شرکت‌کنندگان بالای ۱۸ سال به‌صورت انفرادی در بخش آوایی که شامل حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت، دعاخوانی و اذان است رقابت می‌کنند. برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم و معارف نهج‌البلاغه و معارف صفحیه سجادیه برگزار می‌شود. 

زمان برگزاری مسابقات قرآنی شهرستانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما