شناسهٔ خبر: 67130143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آب دریای عمان تا پایان سال جاری به اصفهان می‌رسد

پیش‌بینی می‌شود طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان تا پایان سال جاری به پایان برسد.

صاحب‌خبر -

آب دریای عمان تا پایان سال جاری به اصفهان می‌رسد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، ۲۰ پیمانکار در ۲۴ جبهه کاری مشغول به کار هستند و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال جاری به پایان برسد.


مهران زینلیان با اشاره به اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان افزود: این طرح در دو مرحله طراحی شده است، که مرحله اول تا سیرجان کرمان است که در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد آن به پایان رسیده؛ در این طرح قرار بود آب از بخش مازاد خط کرمان به اصفهان برسد که تقریباً آماده شده است.


او گفت: به لحاظ مباحث مدیریتی و فنی، منتظر اجرای مرحله دوم هستیم که از سیرجان تا سیریک (یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان) است و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و اگر مشکلی پیش نیاید تا پایان سال به جمع‌بندی می‌رسد، البته مناقصات آب‌شیرین‌کن انجام شده و دستگاه مربوطه در حال خریداری است و پیشرفت خوبی دارد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، ۲۰ پیمانکار در ۲۴ جبهه کاری مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: این طرح رکورد بی‌نظیری در اجرا دارد و در مجموع در دو مرحله اجرایی شاهد پیشرفت ۵۵ درصدی آن هستیم.


زینلیان تاکید کرد: این طرح از استان‌های مختلف عبور می‌کند و در مسیر با فرایند آزادسازی روبه‌رو است، اما پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال جاری به پایان برسد.

نظر شما