شناسهٔ خبر: 67129259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

همدانی: قلعه‌نویی مقابل ازبکستان از بازیکنان جوان استفاده کن... -

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم قلعه‌نویی در بازی مقابل ازبکستان فقط به جوان‌ها فرصت بازی دهد تا اینکه بازیکنان تجربه به دست آورند. درست است که بازی در آزادی برگزار می‌شود ولی نباید از بازیکنان باتجربه استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ اظهار داشت: بازی ایران برابر هنگ کنگ یک دیدار تشریفاتی بود اما برای ایران به لحاظ صدرنشینی در گروهش حساسیت‌های بالایی داشت. خداراشکر می‌کنم که تیم ملی توانست در این بازی سربلند بیرون بیاید. خوشبختانه در تیم ملی خط حمله خوبی داریم و همین موضوع باعث شد ۴ گل بزنیم.

وی در مورد روند جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: یک شبه نمی‌شود پوست اندازی کرد. اما خیلی خوشحالم که امیر قلعه‌نویی به جوان‌ها میدان می‌دهد ولی هنوز اسکلت تیم ملی حفظ شده چون بازیکنان جدید، تجربه کافی ندارند. امیدوارم در آینده بازیکنان جوان تجربه‌ کافی را به دست بیاورند تا برای جام‌جهانی آماده شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه چرا هنوز دفاع تیم ملی متزلزل است، خاطرنشان کرد: قطعا تغییرات تاوان دارد و نمی‌شود توقع داشت هم جوانگرایی انجام شود و هم توقع اشتباه نداشت. خوشبختانه قلعه‌نویی این موضوع را می‌داند. اما امیدوارم تا قبل از شروع جام‌جهانی اشتباهات فردی بازیکنان تمام شود چون خط دفاعی در تیم نقش حیاتی دارد ولی خیلی خوشحالم سرمربی تیم ملی در هر پست یک بازیکن جوان به تیم ملی دعوت کرده است.

همدانی: قلعه‌نویی مقابل ازبکستان از بازیکنان جوان استفاده کند

همدانی در خصوص شرایط تیم ملی ایران در ادامه راه برای جام‌جهانی ۲۰۲۶، یادآور شد: خوشبختانه در حال‌حاضر صعود به جام‌جهانی خیلی راحت تر شده است. ولی به نظر من تیم ملی باید همه بازی‌هایش را جدی بگیرد. چون همه شاهد بودیم در جام ملت‌ها تیمی مثل فلسطین همه تیم‌ها به چالش کشاند.

وی در مورد بازی امشب ایران برابر ازبکستان، تصریح کرد: قطعا یک بازی جذابی خواهد بود چون همه دیدارهای این دو تیم با گل‌های فراوان به پایان رسیده است. اما امیدوارم قلعه‌نویی در این بازی فقط به جوان‌ها فرصت بازی دهد تا اینکه بازیکنان تجربه به دست آورند. درست است که بازی در آزادی برگزار می‌شود ولی نباید از بازیکنان باتجربه استفاده کرد.

نظر شما