شناسهٔ خبر: 67129019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرماندار البرز؛

شهید جمهور بر مردمی و ضد فساد بودن دولت تاکید ویژه داشتند

فتوحی عنوان کرد: شهید جمهور بر این موضوع تاکید داشتند که مردم باید باور داشته باشند دولتی که بر سر کار آمده دولتی ضد فساد و مردمی ست.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین یادبود و گرامیداشت خادم‌الرضا(ع)، رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور حجت‌الاسلام مرتضی اديب یزدی، حجت‌الاسلام حاج آقا حسینی امام جمعه محمدیه، فرماندار البرز، مسوولان شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار گردید.

فتوحی فرماندار البرز در این مراسم گفت: دولت سیزدهم با شرایط ویژه‌ای در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی مواجه بود و شهید آیت الله رئیسی کشور را در شرایطی تحویل گرفتند که باید در چهار سال ابتدایی با توجه به بدهی‌های مختلفی که در دولت گذشته به وجود آمده بود در ۴ سال ابتدایی ماهانه میلیاردها دلار به عنوان بدهی‌های خارجی و هم به صندوق کشور پرداخت می‌کرد تا کشور به حالت پایداری برسد.

وی عنوان کرد: در حوزه سیاست هم در زمان گذشته برای انجام هر کاری آن را با تعهدات بین‌المللی از جمله برجام مرتبط می‌کردند و کشور را مدت‌ها معطل این موضوع کرده بودند تا بتوانند کاری انجام دهند؛ ولی هیچ عایدی و سودی برای کشور نداشت.

وی اظهار کرد: دولت قبل برای انجام هر کاری حتی آزمایش‌های موشکی عنوان می‌کرد که کشور در حال مذاکره است در حالی که این مذاکرات هیچ نفعی برای مردم در پی نداشت.

فرماندار البرز تصریح کرد: شهید جمهور از زمان حضور خود در مسند ریاست جمهوری دو اصل را به مسئولان گوشزد می‌کردند؛ ایشان بر مردمی بودن امور تاکید ویژه داشتند و توصیه می‌کردند هر کاری که به خیر و صلاح مردم است، انجام شود.

وی اضافه کرد: مسئله بعدی که شهید آیت الله رئیسی تاکید داشتند؛ بحث ضد فساد بودن در بخش اداری و اقتصادی بود و عنوان می‌کردند شاید مردم از ما تاخیر در افتتاح برخی از پروژه‌ها، فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها را بپذیرند؛ اما اینکه در سیستم و چارت سازمانی فساد به وجود بيايد، مورد پذیرش مردم نیست و باید با آن مقابله کنیم و مردم باید باور داشته باشند که دولتی که بر سر کار آمده دولتی ضد فساد و مردمی است.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود که انتخابات پیش رو انتخاباتی باشد که برای مردم خیر و صلاح در پی داشته باشد و فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه و روش سیدالشهدای خدمت باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما